Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 4 June 2011

Colorful Blanket

   In sfârşit am terminat!
Aşa cum încă de la început bănuiam, nu am avut răbdare să croşetez suficiente pătrate aşa încât să fac întreaga păturică din granny square (ceea ce ar fi fost tare drăguţ), nici cu aţa n-am stat prea bine pentru că ghemele alea care la început păreau enorme s-au topit una-doua. Oricum păturica e făcută din resturi şi ca să fie mixaju' şi mai serios, e jumate croşetată şi jumate tricotată. Pe lângă cele 21 de pătrate croşetate am mai tricotat 4 fâşii pe care le-am prins roată. Până la urmă, după toate măsurătorile tot nu a ieşit exact cum am vrut. Tot era bine daca ieşea o "idee" şi mai lungă şi mai lată. Deci, nu's bună la măsurători. Bine că nu m-am făcut topograf sau ceva... :D
    Totuşi, rezultatul e satisfăcător, adică proprietăreasa e încântată si aia-i tot ce contează.
    Între timp am învăţat să croşetez şi forme rotunde aşa că am făcut şi o faţă pentru o perniţă rotundă.
   Azi am făcut ditamai şedinţa foto în natură. Priviţi rezultatul:




ta-dam! asta e!
Asa a inceput. Chelsie m-a ajutat enorm! :))


aici s-a terminat benzina la crosetă si am trecut la maşina de tricotat :D


I hope you like my new way of blocking knitted items :)) The books way :))

am cusut câte ceva pe partea albă că mi se părea prea albă ;)
   
i-am scos şi pe ei la iarbă verde :P
acolo se poate vedea si pernita

:)





asa a inceput pernuta 


si asa s-a terminat
Nu este cea mai fericită, inspirată, minunată combinaţie de culori dar astea sunt resturile de aţă ce le-am avut. Data viitoare... cine stie? :P


Matilda


asa se odihnesc oamenii dupa ce termina de pozat :P
          What's next? I have no idea, dar sper că toată lumea e bine, sănătoasă si împăcată.
Vă îmbrăţişez cu drag (clar sunt in toane bune :)) ) şi... numai bine vă doresc!

ell@

2 comments :