Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 9 October 2011

Eşarfă croşetată "Fairytale"

     Asta îmi inspiră eşarfa asta alcătuită dintr-o înşiruire de flori: o lume de basm, veselă, roz, plină de flori, prinţese, perluţe şi multe minunăţii.
Mă binedispune numai cât mă uit la ea. Sper să aibă acelaşi efect şi asupra voastră.



Este făcuta din fir tip mohair, pufos, ce-i conferă un aspect delicat. 
Florile sunt decorate cu perluţe albe.
Este moale şi poate fi aranjat într-o mulţime de feluri.




Dacă vreţi să atrageţi atenţia printr-o ţinută cu adevărat deosebită, dacă vă plac accesoriile "altfel", înseamnă că tocmai aţi găsit ce căutaţi!



Pentru informaţii legate de preţ, sau pentru mai multe detalii, 
mă puteţi contacta ** aici** sau **aici**.

Vă doresc o duminică minunată! Să mâncaţi ceva bun la prânz fără să vă îngrăşaţi şi să aveţi parte de desert. Eu am făcut o budincă de ciocolată dar cum cineva... şi-a mâncat deja porţia, probabil o să se pisicească până o să capete şi porţia mea. :))))

S-aveţi pace!
ell@

No comments :

Post a Comment