Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 31 January 2012

Snowballs

     O căciulă zglobie, albă, lungă, împopoţonată cu o grămadă de "bulgăraşi de zăpadă" coloraţi în nuanţe de albastru (cu coloranţi naturali :D) şi un... guleraş? fulăraş? colier?... I have no idea! Orice ar fi, e făcut din ciucuri moi şi pufosi.

Setul acesta participă la un concurs, şi la momentul potrivit, probabil, o să vă rog şi o să mă milogesc şi o să plâââng să mă votaţi :))). Eei?

Pozeeee!!! 
O mică paranteză prima dată. Vă întrebaţi cum de am baterie la laptop? Nu vă întrebaţi? :O Vă spun oricum: m-am cuplat la încărcătorul lui Alex şi i-am scos ei monitorul! hihihi!! Bad, bad, bad mother! 

Deci, poze!








Dacă vă place, o găsiţi aici!

Cu drag,
ell@

4 comments :

  1. The photos you've got look very nice as always! And the snowballs are funny!

    ReplyDelete
  2. Thank you so much, Anna! I'm happy you like it.

    ReplyDelete