Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 13 February 2012

Martisoare de prins in păr ;;)

Pentru ca să fie cît mai vizibile, propun ca anul acesta să purtăm mărţişoarele în păr. Mai vizibile de atît vor fi doar dacă le purtăm în vârf de băţ! :))

Aceste, practic, flori croşetate sunt realizate dintr-un fir interesant, uşor buclat, de maaare efect. Ca să nu ne rezumăm doar la bine-cunoscutul şnuruleţ roşu-alb, întrgul accesoriu este realizat din roşu şi alb.
Oricum, şi acum mă adresez domnilor în mod special, dă mult mai bine să oferi un mărţişor lucrat manual decât unul de duzină, şi am eu o presimţire că orice domnişoară ar fi încântată să poarte aşa ceva.


 
Şnurul cu care se leagă este roşu cu alb iar floarea de asemenea are un strat alb şi unul roşu, în mijloc având un bumb croşetat alb.




 

Aceasta, ate de asemenea snurul roşu şi alb, floarea este complet roşie iar în centru are cusut un strass roşu. Am uitat să vă spun ca se încheie cu un năsturel mic, roşu şi bentiţa are mai multe "găurele", fiind astfel reglabilă. Fain, nu?! :D




Aceasta din urmă este complet roşie. La fel, incentru are cusut un strass roşu şi se încheie cu un năsturel.


Minunatele bentiţe - mărţişor le găsiţi
şi

Mai am şi alte chestiuţe drăguţe de mărţişor, dar în episodul următor.
Cu drag,
EllA :)


No comments :

Post a Comment