Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 17 June 2013

Beretă croşetată din bumbac mercerizat crem

După cum promiteam data trecută, postez acum o beretă croşetată asortată cu boleroul crem.
Este foarte aerisită, bună să protejeze de razele fierbinţi dar şi să decoreze în acelaşi timp un căpuşor drăguţ de fată.

Este împodobită puţintel cu nişte floricele croşetate colorate, de asemenea din bumbac, şi mărgeluţe de lemn.




Astăzi, defapt ieri, că e trecut de 12 deja... :( ... am avut o zi minunată.
Am fost în drumeţie. Am mers o grămadă pe jos. N-am mai mers atâta de nu ştiu când... Am admirat nişte peisaje superbe, am văzut o grămadă de gângănii, floricele, fluturaşi... Am intrat şi într-o pădure ca-n poveşti. Chiar te aşteptai să se întâmple "lucruri" acolo...
Vă arăt doar o fotografie cu o stâncă impresionantă care se afla "înăuntru" pădurii.


Dacă priviţi cu atenţie veţi vedea chiar un trunchi de copac ieşind din stâncă. Era acolo o atmosferă misterioasă rău... Sunt sigură că ne pândea cineva de după trunchiuri... :D (Naaa, just kidding!)

Vă puuuuup şi vă doresc o săptămână binecuvântată!
ella

6 comments :

  1. Bereta este minunată și peisajul la fel:)O săptămână plăcută!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! O saptamana buna si tie! :)

      Delete
  2. superbe amandoua, ca de obicei. de model, ce sa mai vorbim?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, Cristina! Modelul dă bacul -care a şi început, azi e a doua probă - si daca ii ajuta Dumnezeu, la toamna pleaca la facultate. Asa ca prevazatoare fiind mi-am cumparat deja un bust de plastic. Trebuie sa mai procur si un cap cat de cat dragut... :))

      Delete
  3. tu ti-ai luat bust de plastic? cu cat? eu mi-am luat manechin din ala reglabil, am dat o gramada de bani pe el, dar mi l-am dorit si l-am si folosit de vreo 2 ori :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pfff, si eu imi doresc mult un manechin reglabil, dar nu chiar acum... :D
      Au inchis unii un magazin si au vandut tot ce aveau pe-acolo, asa mi-am luat bustul. Am dat 20 de lei pe el. Daca luam doua, mi le lasa la 15. Aveam si un manechin, din ala cu picioare cu tot la 400 lei. Tu cat ai dat pe al tau?

      Delete