Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 20 September 2013

Mănuşi Croşetate fără Degete

De mult tare n-am mai croşetat mănuşi. Nici nu mă înnebunesc după croşetat mănuşi, e drept, în schimb îmi plac cele tricotate.
Acestea sunt croşetate din bumbac mercerizat. Bumbacul e destul de grosuţ dar oricum nu prea contează pentru că modelul are şi nişte găurele...
Le-am cusut câte o floricică croşetată şi câte un năsturel sidefat.
Sunt frumoase. Culoarea e absolut superbă. Se asortează foarte bine cu băscuţele dinainte...
Adriana, te pup! :)



 

 


 Vă pup cu drag!
ella

2 comments :

  1. Salut Ella,
    sunt Cristina si reprezint magazinul online cu accesorii de moda http://www.lamusechic.ro. Imi plac manusile tale si as vrea sa colaboram.
    Daca te intereseaza si pe tine o colaborare, da-mi un semn la contact@lamusechic.ro.
    Zi faina!
    Cristina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut, Cristina!
      Ti-am trimis un e-mail la acea adresa. :)
      Numai bine,
      Ella

      Delete