Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 7 December 2013

Set Croşetat "Băscuţă elegăntuţă şi fulărel mititel"

Bună zîua, boieri mari!
Aţi observat ce-mi plac diminutivele? Îmi plac diminutivele de parcă aş fi moldoveancă get-beget. Nu sunt din naştere, dar sunt prin alinaţă (se poate?). Adică m-am aliat cu moldovenii în cel mai intim mod posibil. Am învăţat să vorbesc moldoveneşte - slăbuţ, dar am învăţat - imitând-o pe soacră-mea. Imitând-o cu drag, ţin să specific asta, că mi-i dragă.
Mda, iarăşi am deraiat de la subiect...
Subiectul nostru de astăzi îl constituie un minunat set, croşetat din acelaşi fir ca şi ACEST set frumos.
Băscuţa de azi e puţin mai elegantă pentru că floarea ce o decorează are un strass sclipicos şi frumos în centru.
Compoziţia firului este lână şi acril, şi nici idee n-aveţi cât e de moale şi de plăcut. Floarea este croşetată din lână. Strasul, mi-aş dori să vă spun că e, de fapt, un smarald veritabil, dar mă tem că e doar sticlă. Da' parcă-şi dă seama cineva! :D


Fulărelul este circular, nu este dublu, poate fi strecurat cu uşurinţă pe sub palton, pliat astfel încât să protejeze gâtul de frig. Brrrr!!!



La noi ninge. La voi?
Da' la noi ninge bine. E zăpadă pe jos, e totul alb, frumos...
Am ieşit cu C afară şi ne-am plimbat prin zăpadă. Ce bine că e totul nins şi nu găseşte nimic de mâncare pe jos, aşa că n-a trebuit să stau cu gura pe ea.
Am fi alergat, dar ea e puţin bolnăvioară şi n-are voie. Abia aştept să se facă bine şi să ne plimbăm toată ziua.
Imediat vine şi Alex acasă... Ne reunim... Doamne ajută!

Numai bine vă doresc,
Ella




No comments :

Post a Comment