Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 11 November 2014

Botosei, caciula si un turnulet

Dragă cititorule, şi în special, dragă Ina,

Am lucrat botoşeii şi căciuliţa înainte să plec, dar asta este, trebuie să luăm lucrurile în ordine cronologică. :D


Sunt croşetaţi din lână şi sunt foarte, foarte groşi. Nu atât firul, cât modelul îi face să fie aşa de groşi.


Căciuliţa este foarte drăguţă şi are o formă intersantă.
Este în genul acesteia. Vine foarte bine pe frunte şi pe urechi.
Din poze nu se prea vede bine forma.

 

 
Sper să vă placă. Mie tare îmi plac.

 Uite şi o poză drăguţă cu un turn! Ce turn e? Nu ştiu... Al cui e? Nu ştiu... Al cui o fi fost? Habar n-am...
Acum că v-am oferit aşa de multe informaţii, vă las să admiraţi poza. :))


 Oricum, cerul e superb. Seamănă cu cel de acasă. O fi acelaşi cer? 
Vă pup cu drag!
ella

12 comments :

  1. stii ce-i culmea? ca eu imi amintesc ca am avut o caciulita la fel cand eram mica! am amintiri de pe la varsta chiar de 2-3 anisori, desi se zice ca nu-i posibil, dar caciulita aia cred ca am purtat-o pana pe la gradinita, de-mi amintesc asa de bine de ea.
    sa stii ca mi-am facut vestuta dupa modelul trimis de tine, mai am s-o inchei si sa-i fac marginea, dar inca n-am dispozitia necesara, asa ca daca mi-o veni pe cheie sa-mi mai fac o caciulita ca asta, sa-mi trimiti si mie modelul, ca sa stii ca-l folosesc! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca si eu am amintiri de la 3 ani, deci e posibil.
      Pentru modelul caciulii trebuie sa astepti sa ma intorc la "sediu" si sa caut foaia.
      Cred ca ti-ar sta foarte bine cu o caciula modelul acesta... Dar te rog sa nu renunti la buburuze cand o fi sa o faci. :))
      Abia-abia-abia astept sa fie vesta gata si sa o vad!
      Te pup!

      Delete
  2. Ella si eu te urmaresc,chiar mie dor de produsele tale:)
    Ma bucur ca esti bine...asa cer am avut noi la Roma acum cateva saptamani :) dar nu cred ca esti pe-acolo :)
    Foarte frumos setul,iar modelul caciulitei imi place tare mult!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Anca,
      Ma bucur ca ma urmaresti si-ti multumesc! Sa stii ca si eu te urmaresc. Frumos blog!
      Nu, nu-s la Roma, dar nu se stie, poate-i vine randul si Romei. Prima oara a fost mai greu...
      Ce ma bucur ca, la urma urmei, privim cu totii acelasi cer! :)
      Te imbratisez cu drag!

      Delete
  3. Asa, maaaai... Pufoseniile sunt gingase si delicate ca de obicei, cerul sa stii ca e tot ala. Fix asa l-am pozat si eu acum vreo luna la tara. Deci abia acum au ajuns la tine norii aia? Eeeei, inseamna ca nu esti chiar la o azvarlitura de bat :)
    Turnul este spectaculos, m-a dus cu gandul in primul moment la castelul Peles, nu stiu de ce. Cand eram mica eram fascinata de turnurile alea rotunde ce le vedeam prin filme, ma gandeam ca daca as locui intr-unul as fi mereu ametita ca m-as plimba necontenit in cerc. Minte de copil. Dar acum chiar mi-ar placea sa urc intr-un asemenea turn sa vad, chiar as ameti? :) Sa ai zile senine, draga Ella, sau doar cu nori ca cei din poza!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai, sa stii ca norii aia aveau iz romanesc. Deci, i-ai vazut si tu... Ce ma bucur! I-a vazut si Anca la Roma, daca citesti mai sus. Ce-mi place treaba asta cu norii calatori si cu cerul!
      Amuzanta treaba cu turnul :))
      In copilarie, eu eram convinsa ca pe nori se poate dormi... :D
      Te imbratisez cu drag!

      Delete
    2. Hi-hi-hi, fetelor mele le-am pictat pe o cămașă de noapte (de fapt un tricou lalai de-al lui tati) un pitic cu scutita, care doarme pe un nor. Zic "le-am" pentru ca știi tu, intre surori lucrurile se moștenesc. Deci da, se poate dormi pe nori. Te îmbrățișez și eu, draga Ella.

      Delete
    3. Aaaaa, atunci cum prind un nor cum ma sui pe el sa trag un pui de somn! :))

      Delete
    4. Da, asa sa faci, dar ai grija sa arunci ancora, altfel cine știe unde te trezești. :)

      Delete
  4. Frumusele foc,dar imi place si buburuza,da bine pe lucrusoare de pici si nu numai.
    Frumos cerul ,dar unde ?Undeva in Ungaria,ori Austria,eu cred ca prima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Mikaela! Ma bucur ca-ti plac.
      Nu, nu e Ungaria, nu e nici Austria!
      Ce-mi place jocul asta! :))
      Cum am timp, cum mai pun niste poze.
      Te pup!

      Delete