Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 31 May 2015

Geantă Croşetată "Sunrise"

V-am arătat lucrurile la care am lucrat în ultimele săptămâni într-o ordine atât de "alandalatorie", încât nici nu mai ştiu prea bine ce am postat şi ce nu, de-asta mă tem să nu postez un lucru de două ori, dar pe asta sigur nu v-am arătat-o. Cred... :D

E o gentuţă foarte veselă. Foarte, foarte.
E croşetată manual, decorată cu o floare croşetată şi nasturi de lemn, căptuşită cu un material fain, asortat, are până şi un buzunărel interior.
E faină de tot!
E minunată pentru: vacanţă, plajă, piaţă, cumpărături, şcoală.
Sau poate o mămică are nevoie de o gentuţă încăpătoare în care să pună scutecele, biberonul, suzeta de rezervă, sau mai ştiu eu ce poartă mămicile din ziua de azi în geantă.

 


 


 


Vin şi cu o pereche de botoşei asortaţi, în caz că mămica are bebeluşă. Dacă are bebeluş, gentuţa o să se asorteze chiar cu el, cu bebeluşul, pentru că, pun pariu, sunt la fel de veseli.

 

Gentuţa o găsiţi aici, iar pantofiorii aici.
Vă pup cu drag!

2 comments :