Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 9 June 2015

Păturică Croșetată "Poiana cu Flori"

Din seria "las' să plouă cu floricele!", vă prezint o nouă păturică. Nouă dar veche.
Prima dată am lucrat modelul acesta pentru o fătucă tare dragă sufletului meu.
Acum am refăcut-o, nu identic, nu din aceleaşi materiale, dar asemănător. Prima este aici.

A fost lucrată pe comandă, dar poate fi refăcută. Poate şi pe alte culori. De ce nu?
Spre exemplu, când mi s-a cerut să fac pălărioara Albă pe Roşu, m-am cam speriat, că nu aveam o idee prea clară despre culorile cu care o s-o decorez, dar până la urmă a ieşit chiar foarte bine. La fel şi cu păturica asta, zic. Parcă o şi văd bleu cu floricele galbene, albastre, albe, poate chiar nişte albăstrele. Hmmm?
Trebuie comandată din timp, pentru că trebuie să facem rost de fir. Vară fiind, m-am aprovizionat cu bumbac iar lâniţa e scumpă la vedere...

 



 

Aşa arată gata de plecare:


O puteţi comanda aici sau si mai bine, trimteti-mi un e-mail.

Va pup!
ella

 


No comments :

Post a Comment