Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 26 August 2017

Colier-Choker-Zgardă

Nici una din denumirile de mai sus nu mă mulțumește.
Colier e, și nu prea. „Chocker” sună a filmuleț de groază, iar „Zgardă”... râd cățeii de noi!
Ceva de pus la gât.
Eu i-aș spune: colier la baza gâtului din dantelă de bumbac, decorat cu un mac roșu, tricotat, o perluță și capete aurii. Șnurulețele roșii sunt din piele ecologică.
Vă place?


Am și niște cerceluși asortați.
Mărgeluța cerceilor e piatră naturală.

 

 

Cam asta am lucrat săptîmâna ce tocmai s-a terminat: chestii de pus la gât și cerceluși.
Dacă vă întrebați de-am rămas fără mărgele toho, răspunsul e „nu”. :))
Am în lucru și un colier foarte fain, cu mărgeluțe prețioase, dar l-am lăsat puțin deoparte.

Vă pup cu drag!
Fiți pe fază pentru și mai multe chestii de pus la gât și în urechi!



 

2 comments :

  1. E foarte frumos colierul, e asa o combinatie de interesanta intre mai multe tehnici! Intotdeauna m-a uimit imaginatia celor care creaza bijuterii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Valentina! Ma bucur ca iti place!

      Delete