Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 28 October 2017

Broșe din mărgeluțe

        Mi se pare că am luat o pauză de la croșetatul cu mărgele, fără ca măcar să îmi dau seama, și am trecut la țesut mărgele. O pauză scurtă. Cred că o să merg cu ambele tehnici în paralel, pentru că îmi plac la fel de mult. La țesut, folosesc mărgele mult mai mărunte decât la croșetat.
Vreau să vă arăt acum broșele mele simpatice. Speeeeer să vă placă, la fel de mult cum îmi plac mie. Se pot face în multe, multe culori, multe forme, n-ai cum să te plictisești lucrându-le. Și am în plan niște cercei de sărbătoare... Stați cu ochii pe mine! 😜😊😘
Să curgă pozele!
Aceasta este o vulpiță roșie.
Dimensiune: 3.5 cm/ 4 cm
 
 

 Are o surioară... mov. 😊

 

Și fularului i se poate face frig, așa că-i punem căciulă. Fular cu căciulă. Mai chic de atât nu există! 



 

 

Ce-nseamnă să fii îndrăzneață (ca să nu zic mafiot)? Să porți o buburuză pe fular în plină iarnă! Vara oricine poate purta buburuze...

 
 2,2/1,5 cm
 
  
Anul acesta Moșu' vine într-un Volkswagen. Micuț, ce-i drept, dar simpatic tare. 
Broșă Mașinuță. 3cm/3.5cm

 

Cea de mai jos e a mea! În sfârșit am reușit să-mi schimb mașina! :)))

 
          Sunt drăguțe, nu-i așa? Îmi place să le fac. Deși e migălos din cauza mărgelelor mărunte (cca 2mm), e și relaxant. Îmi place să mă gândesc cum să asortez culorile, îmi place cum arată masa plină cu punguțe cu mărgeluțe colorate, îmi place cum vine D. și se uită peste umărul meu să vadă ce mai meșteresc, îmi place cât de mult îi plac chestiuțele astea mici și delicate din mărgele și cum se bucură când le vede (cred că regretă că nu poate purta broșe 😜), îmi place să le pozez, de fapt ador să le pozez, îmi place să-mi amintesc cum ne mai distram cu Ale, pe vremuri, când pozam căciuli, fulare, mănuși și câte și mai câte. Mergeam uneori la pădure, pe deal, la pozat, ocazie cu care trăgeam și cîte un picnic. 
Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru tot. Vă mulțumes și vouă care treceți pe-aici, și vă pup!
Duminică binecuvântată!
Ella.

14 comments :

  1. Vaaaaai, aia prima rosie e a mea!-sunt minunate toate💝💝💝

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur mult că îți place! ❤️️❤️️❤️️

      Delete
  2. Spor la lucru. Le ador pe toate. Ai si o lista de preturi?

    ReplyDelete
  3. Am intrat pe magazinul online. O sa le dau link-ul si prietenelor mele interesate de handmade-uri. Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc! Mi-ai face o mare favoare! ❤️️

      Delete
  4. Toate sunt foarte frumoase! 👀🎶
    Esti o comoara la casa omului! 🎉🎉🌸🎉🎉

    Duminica placuta! Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, Ella! ❤️️💖💞😘
      Duminică faină și ție!

      Delete
  5. Foarte frumoase!!!Felicitari!

    ReplyDelete
  6. Superbe toate , dar in special buburuza :) , spor si multa imaginatie sa ai ;)

    Zi faina !

    ReplyDelete