Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 23 November 2018

Mărgele de iarnă

          Cu-atâtea Târguri de Crăciun la care nicicum nu reușesc să ajung, vin și eu cu taraba mea virtuală ca să vă arăt ce mai meșteresc ca să-mi umplu serile de culoare.
Sincer vorbind, dacă aș ajunge să am „căsuța mea” într-un tîrg de Crăciun, undeva, cândva, ar fi un vis împlinit. Nu știu exact ce aș vinde. Poate slănină și cârnați, poate zacusca lu' mama, poate chestii făcute de mine. Vedem...

Deci, să începem:

1. Roșu cu alb.


2. Nuanțe de roz, roșu, bordeaux.


3. Verde și alb. Brăduți argintii și bulgări de zăpadă.


4. Verde, negru, stropi argintii.
L-am numit: Peisaj de iarnă, noaptea.


5. Bleu, bleumarin, alb, auriu.
Zi senină, geroasă, de iarnă.


Sper să vă placă! Sunt toate rezervate dar se pot reface. Nu identic.
Weekend fain să avem!
Dumnezeu să vă ocrotească! ❤️️

No comments :

Post a Comment