Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 11 August 2012

Rochie Tricotată Mov

Pentru că tot am avut o "perioadă mov", cu multe lucruri croşetate mov, mi-am amintit despre o rochită de aceeaşi culoare pe care am lucrat-o nu de mult şi pe care n-am postat-o încă.
 Momentan, această rochiţă nu va fi refăcută decât cu materialul clientului, eu urmând să comunic preţul manoperei.
By the way, dacă aveţi oferte de fire de tricotat, sugestii de unde se pot cumpăra fire de BUNĂ calitate la preţuri avantajoase şi alte informaţii de acest gen, vă rog să-mi scrieţi pe adresa mea de e-mail. Aş fi recunoscătoare! :)




Rochiţa este tricotată din acril tip Alpin.
Are în partea de jos un model geometric în relief. Din loc în loc pe rochiţă sunt cusute floricele care au mărgeluţe în centru. 
La tiv, răscroiala gâtului şi la mânecuţe are croşetată o margine dintr-un fir asortat.




Vă mulţumesc pentru vizită şi vă mai aştept!
Să aveţi o duminică frumoasă!
ella

6 comments :

  1. Thank you so much, Tatiana!

    ReplyDelete
  2. sunt superbe , eu vreau sa ajut niste adolescenti cu dizabilitati sa invete sa realizeze astfel de lucruri si caut modele pentru a le reproduce in atelierul acestor adolescenti .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc! Am si uitat de ea! Am facut-o acum 3 ani. N-am un model anume la ea, cu explicatii.
      Poate ar trebui sa incepeti cu obiecte mai mici, mai simple. O rochie ca aceasta, lucrata cu andrele, necesita foarte mult timp.
      Daca va pot ajuta cu ceva, cu drag!
      Ella

      Delete