Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 10 August 2012

Pentru voi!

Dragelor si dragilor,

De multe ori gasesc lucruri care-mi plac sau care-mi fac bine, iar atunci vreau sa le dau (musai) mai departe.
N-am vrut sa amestec lucrurile si am vrut ca acest blog sa fie strict despre handmade, ţoale :P si altele de genul asta, si din cauza asta mi-am mai facut inca un blog. Dar stau si ma-ntreb, ce rost are sa postezi ceva, oricat de frumos ar fi, daca nu ajunge sa fie vazut de nimeni, pe un blog cu "zero impuscat" trafic? Asa ca o sa amestecam putin lucrurile si mai facem si exceptii si daca aceasta postare n-o fi despre vreo fustă sau despre vreo bluză, sunt sigură că nime'n lume nu se supără.
So, am cautat niste muzică pentru bebelusi si am gasit niste melodii atat de frumoase, incât ascultându-le m-am trezit zâmbind fără nici un motiv. Am zis că dacă acest fel de muzică are aşa un efect "tranchilizant", trebuie neapărat sa o dau mai departe, având în vedere lumea nebună şi agitată în care trăim.
Am vrut să fac o treabă faină până la capăt şi să postez şi nişte imagini faine dar efectiv n-am avut răbdare. :P
Vă  invit să ascultăm împreună frumoasele melodii.
Sper să vă placă!
Cu drag,
ella-ella-e-eeee bheeeeehehe :))




No comments :

Post a Comment