Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 17 September 2012

Palarie, Neckwarmer& Manusi fara degete Roz

Odată cu primele zile răcoroase, pe care de altfel le adooor, am realizat că n-am pregătit nimic nou pentru toamna asta, aşa că m-am pus pe lucru.
Mi-era tare dor să fac căciuli, fulare şi alte "încălzitoare". Sincer vorbind, cel mai şi cel mai mult îmi place să croşetez/tricotez căciuli. E o foooarte veche pasiune de-a mea. Îmi place că nu durează foarte mult să faci o căciulă, nici într-un caz cât durează o rochie, deci te bucuri de rodul muncii relativ repede, îmi place varietatea mare de modele şi de culori şi... îmi place că-mi place!
Următoarele piese pe care vi le prezint cu mare plăcere, sunt realizate dintr-un blend de lâniţă (75%) şi acryl (25%). Prin urmare sunt cu adevărat călduroase. 
Piesele pot fi purtate foarte bine individual, sau pot alcătui un set extrem de feminin şi chic.



Pălărioara este croşetată, are un bor destul de lat, care poate fi purtat lăsat pe frunte sau ridicat, si este decorată cu un trandafir mare din bumbac. Trandafirul este prins cu un ac de broşă, deci poate fi detaşat şi purtat şi separat.





Mănuşile sunt croşetate, sunt fără degete, iar mănuşa stângă este decorată cu un foarte sclipicios şi veselos strass roz. Ditamai diamantul! :D
La cerere şi contra cost putem bate diamante şi pe cealaltă mănuşă. ;)





Fularul e o mândreţe! E lung, în jur de 130cm, si e lat. N-am avut curiozitatea să-l măsor dar dacă cineva doreşte, I can do it! Este decorat cu o floare prinsă cu ac de broşă, care în centru are un nasture roz. Floarea este croşetată dintr-un fir de bumbac cu vîscoză şi fir metalic (adica sclipicios).

Poate fi purtat într-o mulţime de feluri, după bunul plac al purtătorului.

În fotografia de mai jos l-am pus peste umeri, ca pe un şal, şi l-am prins cu broşa din dotare.








În încheiere, nu vă pot spune decât că vă ofer un set lucrat manual dintr-un fir foarte bun, călduros, pufos, unicat, lucrat cu mare-mare drag. Sincer!

Vă doresc numai şi numai bine!
ella

4 comments :