Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 28 September 2012

Merry Christmas in September!

Îmi dădea deja târcoale de câteva zile "spiritul Craciunului", pentru că aşa păţesc în fiecare an prin septembrie, dar mi-a dat o mână de ajutor şi o prietenă care m-a rugat să fac nişte modele de broşe de Crăciun, aşa că acum mă chinui să-mi conving creieraşu' că nu-i Crăciun, deşi chiar în timp ce scriu ascult un minunat radio cu muzică de sărbători şi mai-mai că-mi vine să mă apuc să împodobesc casa.
În decembrie o să ascult colinde, bine-nţeles, dar mai mult forţat, ceva de genul "e decembrie, trebuie sa ascult colinde", dar cu o reală plăcere le ascult acum. Bine-nţeles, nu mă ating de cele tradiţionale, alea chiar le păstrez pentru Crăciun dar un "jingle bells", merge. :D
Mai bine hai să vă dau linkul radioului, să vedeţi ce şi cum.

Azi m-a apucat şi cheful să mă uit la poze de la Crăciunurile trecute, de când era Ale mică. 
Îmi amintesc că atunci când era ea mică, încă aveam instalatiile de brad de când eram eu mică şi erau atât de frumoase! Una era cu nuferi iar alta cu globuleţe. Erau de miiiiii de ori mai frumoase decât beculeţele ce se găsesc azi de cumpărat. Deci, prin octombrie, aşa, îi făceam surpriză - mai mult că nu mai puteam eu de nerăbdare - şi îi spuneam să aştepte în cameră până o strig eu şi în timpul ăsta atârnam instalaţiile prin bucătărie, agăţate de mânerele de la dulapuri, le băgam în priză, stingeam becul şi o chemam. Maamăă ce se mai bucura şi aplauda, şi stăteam mult şi bine amândouă şi ne uitam la luminiţe (ăsta-i marele avantaj când eşti doar cu 20 de ani mai mare decât copilul tău :))). Treceam şi globuleţele în revistă şi apoi puneam totul la loc până în decembrie.

Să vă arăt totuşi şi florile croşetate? Ok!







 




Broşe din acestea nu am de vânzare (nu încă), le-am făcut doar de model, dar dacă eşti interesat(ă) de ele, vorbim!

O... toamnă fericită, everyone!

ella

No comments :

Post a Comment