Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 12 October 2012

Caciula, Fular si Manusi "Poinsettia"

Hello again! ;;)
Aşa cum bine prevazusem, a urmat o perioada fără postări dar cu multă muncă.
Această postare i-o dedic dragei mele Adriana, pentru că e prima postare din luna octombrie si pentru că aşa vreau eu! :P
Majoritatea "lucrărilor" au fost expediate fără a mai fi pozate, din lipsă de timp. Am apucat totuşi să pozez acest set drăguţ, dimineaţă.
Din păcate (sau din fericire?) Alex era la şcoală, aşa că m-am descurcat cum am putut. Noroc că mănuşile le-am pozat cu o zi în urmă.

Setul acesta a fost făcut pe comandă, şi este compus dintr-o căciuliţă, un fular si o pereche de mănuşi.

Fularul este tricotat, cu excepţia unei bucăţici care este croşetată.
Are 1,60 lungime si 20cm lăţime. Este moale şi foarte plăcut la purtat. Are în dotare câte trei ciucuri grăsuţi (aşa cum şi-a dorit drăguţa mea clientă) la fiecare capăt.




Căciuliţa este haioasă şi recomand a fi purtată numai de către oameni veseli sau veseli în devenire, sau oameni cu o dorinţă arzătoare de a deveni veseli într-un timp scurt. Este croşetată iar în vârf are un moţ drăguţ. Aţi mai văzut-o şi la alt set dar vă puteţi preface că o vedeţi pentru prima oară, ca să nu stricaţi surpriza.






Mănuşile sunt cele mai "tari". In afara faptului că sunt călduroase şi simpatice, veţi înţelege imediat de ce!
Ia uitaţi-vă cu băgare de seamă la vârful mănuşii! Aţi văzut ce "led" are? 
Este, de fapt, un strass roşu, o mică "pietricică", care face mănuşa să semene cu o micuţă lanternă.
Atâta am stat şi m-am gândit: cum sa le decorez? Floricele? Naaa... Fularul are deja ciucuri, căciula moţ, mănuşile flori.. Prea mult. M-am gândit să cos un strass ca şi cum ar avea unul din degete un ineluş. Era prea sec. Mi-a căzut privirea pe vârful mănuşii şi mi-am zis: "Why not?!" Şi uite aşa mănuşile mele s-au transformat în lanternuţe. 
Drăguţe, nu?!








Mie îmi place foarte, foooarte mult setul ăsta. Nu se ştie niciodată, dacă am timp, poate-mi fac şi mie unul. Şi ce dacă am probabil dublul vârstei adecvate pentru acest set? :))

Vă îmbrăţişez cu drag şi vă mulţumesc din suflet că urmăriţi acest blog, că mă încurajaţi, că staţi la poveşti cu mine şi că existaţi! 
Cu dragoste,
ella - ella - e - eeeee

2 comments :

  1. Si mie imi place foarte mult! Minunat! Iar manusile sunt ghiduse tare!! Esti plina de idei, Ella draga! Ivona

    ReplyDelete