Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 1 February 2014

Geantă Croşetată "Café au lait"

Compusă din pătrăţele croşetate, nuanţele cafelei şi a laptelui amestecate în proporţii perfecte, plus nişte cubuleţe de zahăr. :D
Materia primă este lână şi acril.
Este căptuşită cu un material grosuţ, rezistent. Căptuşeala este prevăzută cu un buzunărel (imaginea 3).
Se leagă la gură cu un şnur croşetat care are la capete mărgele de lemn.
Se încheie, de asemenea, cu scai.
Cureaua, împletită, este suficient de lungă pentru a purta geanta pe umăr sau "ca poştaşul".
Mărimea genţii: 30cm X 30cm.


 


Dap, am lalele din nou, si nope, n-am facut alergie... din nou. :D
2014 poate ca n-o să fie rău, la urma urmei, dacă adopţi gândirea potrivită.

Şi aruncaţi asupra Lui toate îngrijorările voastre, căci El Însuşi îngrijeşte de voi.” 1Petru 5:7

„Cine spune ‘nu se poate face aşa ceva’ riscă să fie întrerupt de cineva care va arăta că se poate!”
Murphy 
:)) 

Vă pup!
ella

2 comments :

  1. Ela, de unde achizitionati voi firele ?Am vrut sa intreb de ceva timp,dar am tot amanat.Imi inchipui ca aveti experienta si cunoasteti mai bine aceste lucruri.

    ReplyDelete
  2. De peste tot: mercerii online, diverse pagini FB care comerializeaza fire, Breslo, Crafty. La mine in oras este o singura mercerie unde nu gaseai mare lucru, dar de la o vreme in coace, spre marea mea bucurie, este mai bine aprovizionata. Totusi, cumparaturile pe internet sunt baza.

    ReplyDelete