Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 12 February 2014

Paturica Bebelusi

N-am mai făcut păturici de tare mult timp, deşi erau pe lista cu lucruri de făcut de multă vreme.
Am prins acum momentul, şi am făcut nu una, ci trei. :))
Încep cu preferata mea, care este o păturică subtire, moale si uşoară, tricotată din acril soft alb.
Danteluţa ce o împresoară este foarte finuţă şi deosebit de frumoasă, şi este, bine-nţeles, croşetată manual.
Are 75cm X 75 cm.

O puteţi comanda aici❤!



 Merge în egală măsură la fetiţe sau băieţi pentru că e albă. Iniţial am vrut să-i pun şi o pănglicuţă roată- roată dar am zis că o stric... Dantela e pur şi simplu prea frumoasă ca să o mai încarc şi cu altceva.



Pe a doua v-o arăt mâine- poimâine iar a treia nu e încă gata.
Nu cred că mă voi opri aici, pentru că-mi place foarte, foarte mult să le fac.

Ne vedem mâine cu păturica roz! Oops! Am zis roz? Trebuia să fie surpriză! :D

Vă pup,
ella

No comments :

Post a Comment