Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 17 May 2014

Altfel de ie

În caz că v-aţi întrebat ce mai lucrez, iaca croşetez de zor, cu drag şi cu spor.
Se roteşte croşeta şi dansează-n mâna mea, de-i ies din cârliguţ scântei şi inimioare.
Ceva de genul ăsta, dar mult mai sclipitoare:

❤❥♥❊❤❥❊❤❥♥❊❤❥♥❊❤❥✴✴✴♥❊❤

După ceva timp, în sfârşit, am şi eu ce să vă arăt:

 


Nuuu, nu vedeţi dublu! Chiar am croşetat două bluze. 
Nasturii au întârziat, şi de-asta n-am pozat nimic până azi, pentru că n-am avut nasturi.
Astazi am terminat-o şi pe a doua. 
Aseară, până să adorm, mă gîndeam: ei, mai am două rânduri dintr-o mânecuţă, să croşetez şnururile, să fac butonierele, să cos nasturii, să le calc... piece of cake! Pe la 12 sunt gata şi restul zilei e a mea. Da, da, da... Am terminat mânecuţa, am făcut şnururi, butoniere, cusut nasturi, călcat, dichisit, aranjat, şi când mă uit la ceas: ora 5, adică 17. What?! :O
Aşa fac tot timpul! Tot timpul! Mă supraestimez. Adică, come on!, oi avea eu spor la lucru, dar nici Super-Crochet-Woman nu-s!

Una peste alta, mi-s tare dragi bluzele astea.
Puteţi vedea *aici* varianta pe somon, *aici* ceva asemanator, rosu, *aici* una lila, *aici* una zmeurie.
Toate sunt vândute, inclusiv acestea două, dar pot fi refăcute pe aproape orice culoare.
Pentru a comanda una ca acestea, mă puteţi contacta prin e-mail sau puteţi lansa o comandă AICI.

Când croşetez, cel mai bine croşetez pe muzică, ca să zboare gândurile către ceva frumos, nu aiurea, unde vor ele.
Zilele astea am ascultat asta:


Vă pup cu drag!
ella :)

P.S. Mihaela D, îţi dedic toate melodiile de mai sus. Da, da, ţie, cea de ţi-au fugit boii de acasă. :))

No comments :

Post a Comment