Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 26 May 2014

Fustă Croşetată din bumbac, "Seashore"

Anul trecut, spre toamnă, eram atât de sătulă de croşetat, încât îmi promisesem că nu mai fac ever bluze şi fuste croşetate, care necesită zile şi zile de stat în casă. Îmi mai zicea al meu  husband: "hai să te duc undeva, în natură, să croşetezi acolo, în aer liber". Sunt revoltată! În natură nu se lucrează! Şi să vreau nu pot lucra în natură. În natură se şade. :D
Mă mai gândeam să-mi iau lucrul cu mine în parc, dar sincer, după două- trei exclamaţii de genul "oooo, ce hărnicuţă suntem!" cred că mă las păgubaşă. Locuiesc într-un oraş mic. Avantaje şi dezavantaje...
Aşa că anul trecut prin toamnă am şters din magazin toate bluzele şi fustele.
Între timp mi-a trecut, după cum bine se vede. :)

Azi vă voi arăta o foarte frumoasă fustă croşetată. Credeţi-mă, e mult mai frumoasă în realitate decât în poze.
Şi ce m-am mai chinuit să o pozez fără manechin. E greu să arăţi cât e de frumoasă o fustă care stă spânzurată pe un umeraş.


Are 52 cm lungime, iar în zona şoldului are 102cm.
Aceasta a fost făcută pe comandă, dar poate fi refăcută, aproape orice culoare. De exemplu n-am roz bonbon în picăţele.

O puteţi comanda aici.


Trebuie neapărat să vă pun şi puţină muzică.
Melodia asta o ştiu de la fie-mea. Cred că a descoperit-o într-o zi când îi era tare-tare-taaare dor de casă.


Vă pup cu drag şi vă doresc o săptămână binecuvântată!
ella

4 comments :

  1. Eu ma mir si ma minunez de toate lucrusoarele astea super-migaloase si super-frumoase pe care le faci. Sunt sigura ca-ti ia mult sa crosetezi o asemenea fustita si te cred ca uneori iti vine sa zici STOP. Dar cand ai deja "microbul" e cam greu sa te "vindeci", nu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, Ina!
      Da, uneori imi vine sa spun STOP pentru ca am impresia ca afara e o lume minunata, vesela, un du-te -vino continuu, si doar eu stau in casa si crosetez... Dar apoi ies afara si vad ca lumea nu-i asa minunata si vesela, si ma intorc cu drag la croseta mea.. :))) E un fel de dependenta si asta. Si pe plaja, la mare, crosetez. :D

      Delete
  2. Stiiiu cum e, eu am cusut la coafor cu vopseaua in cap, ca mi se parea ca 40 de minute de stat cu ochii pe pereti e chiar o mare pierdere de timp :)

    ReplyDelete