Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 23 January 2015

Daca tot am zis...

Dacă tot am zis în decembrie că nu voi rămâne restantă la copt, gătit şi împodobit casa, şi că voi recupera în ianuarie, am zis să mă şi ţin de cuvânt.
De împodobit, am împodobit cu flori. Am renunţat la ideea de a scoate decoraţiunile şi beculeţele la lumină, deşi în decembrie eram convinsă că aşa o să fac, odată ajunsă acasă.
Mi-am adunat florile şi plantele lăsate prin vecini şi pe la mama, am mai cumpărat vreo două noi, şi gata decoratul! :D

Alaltăieri am copt din nou. Şi dacă tot m-am apucat de copt, am copt o zi întreagă, să mă satur. Ei bine, tot nu m-am săturat!

Fursecuri

 Şi dacă tot am copt, şi-am copt aşa mult, am zis că n-ar fi rău să dăm o fugă până într-un anumit oraş universitar, unde cunoaştem noi un copil frumos şi deştept care e în plină sesiune. Sesiune... Bietul copil!

Ei bine, chiar nu puteam să trimitem fursecurile pur şi simplu.
Tatăl copilului a spus că ar fi foarte frumos să le înmânăm personal.
Am păcălit noi copilul că îi trimitem colet prin curier, cu câte ceva de-ale gurii. I-am mai spus că, de aiurită ce sunt, i-am dat curierului numarul meu de telefon, în loc să-l dau pe al ei, dar o sun eu...

Ne-am îmbarcat degrabă, cu bagaj minim, adică pijamale şi periuţele de dinţi, şi duşi am fost. În 4-5 ore am fost acolo.
Am sunat-o când am ajuns, ca să-i spun să meargă în parcare, că o aşteaptă acolo curierul cu pacheţelul.
E obişnuită să meargă prin parcări, printre blocuri, să intre în posesia coletelor sau să predea colete, pentru că aici, în cătunul nostru, curierului  îi este lene să urce scări. Sau să vină la scară. Sau la bloc... :))

Deci, ne postăm noi în poziţie de drepţi lângă maşină şi aşteptăm (cu emoţii!) să apară copilul. Apare ea în celălalt capăt al parcării. Scrutează parcarea cu privirea. Noi ne apucăm să sărim, să facem semne, eu am început să mă şi rotesc - de bucurie! cum de ce? - şi, în sfârşit, ne zăreşte. Ce faţă! Ce ochi! Ce fotografie de colecţie ar fi fost, dacă eram inspirată să o pozez! A început să alerge spre noi, a urmat bine-cunoscuta îmbrăţişare de grup, "hora" cum îi spunem noi, pupături, câteva lacrimi mici-mici, nici nu ştiu ale cui erau :P şi multe exclamaţii.
Apoi o seară faină-faină de tot.
A doua zi, adică azi, ne-am şi întors, pentru că sesiunea e lucru serios şi trebuie tratată ca atare, iar dacă noi trei suntem laolaltă, sesiunea n-are nicio şansă!
Excursia asta surpriză ne-a prins bine tuturor. Ne-am refăcut stocul de îmbrăţişări, ne-am încărcat cu energie pozitivă, am mai umplut niţel frigiderul din... oraşul universitar, şi momentan, slavă Domnului, toate-s bune şi frumoase.



Vă pup cu drag,
Ella

7 comments :

  1. Ce frumos, ce frumos!!! Ori e foarte emoționantă postarea asta, ori mi-ai atins mie o coarda sensibila ca mi-am adus aminte cum venea mama la mine cu genți mari cu mancare, ori e foarte emoționantă, una din trei! ☺Va și vad făcând hora în parcare. Of, sesiunile astea, chiar asa, bietii copii...
    Prăjiturile arata beton, sa știi ca am dat fuga la bucătărie și am luat doua cornulețe, asa în miez de noapte, ca prea mi-ai făcut pofta. Acuma tre sa ma duc sa ma spăl iar pe dinți. Tu ești de vina! ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm, cred că o să vină şi vremea când o să-mi fie dor să trimit pachete.
      Acum, deja mă gândesc la ce-o să pun în următorul. De data asta nu-l mai livrez personal, desi tare mi-ar plăcea.
      După mintea mea aş merge săptămânal la ea... :))

      Delete
  2. Bravo,Ella, bravo voua! Intr-o lume care si-a pierdut simtul umorului si parca e tentata doar sa suspecteze si sa ponegreasca,e placut sa mai intalnesti oameni pusi pe sotii. Si nici prajitureala asta nu e intamplatoare,cred ca oamenii care prajituresc chiar sunt mai dulci.Succes Alexandrei!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, Mikaela!
      Mi-ar plăcea să prăjituresc cândva şi pentru tine, dar din câte îmi amintesc eşti tare departe.
      Ştiu că eşti amatoare de prăjiturele, la fel ca noi.

      Delete
  3. Ah,m-a uns pe suflet raspunsul tau, pe cuvant.Da, suntem la domnu' Rudolph :) .
    Ella,nu se stie niciodata, poate ne vom vedea in carne si oase,m-as bucura.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Călduroase salutări domnului Rudolph, din partea echipei Ella's Place (compusa din mine şi atât!).
      Mikaela, niciodată nu se ştie, de-asta-i faină viaţa!

      Delete
  4. Se transmit,cum altfel.
    Intr-adevar,asta e farmecul vietii .

    ReplyDelete