Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 27 April 2015

Geantă Croşetată "Forget Me Not"

Altă geantă croşetată marca Ella's Place, lucrată în gaşcă.
Bunica a croşetat pătrăţelele, eu le-am cusut şi am căptuşit-o. Cu ce a contribuit mama la toată lucrarea asta? Păi ea i-a început fiecare rând bunicii, care tot uită cum "se începe".
Uite aşa a ieşit o geantă chiar foarte frumoasă, foarte încăpătoare, excelentă pentru plajă, ştrand, piaţă, şcoală, oriunde şi oricând. Ok, poate n-aş lua-o chiar la o nuntă cu mine, dar dacă aveţi curaj şi vă place chiar atât de mult, de ce nu? :))


 

Vă rog să observaţi schimbarea suferită de Artista mea.
D. i-a făcut un picior, şi-acum stă ca barza, într-un picior. E înăltuţă şi frumoasă. M-a depăşit în înălţime.

 

Mai în glumă, mai în serios, cineva vroia să vadă cum mă mai descurc eu cu pozatul/prezentatul produselor dacă pleacă Alex. Fiţi atenţi ce fain mă descurc! :))


Ca dimensiuni, are 45x48 cm fara toarta, 74 cm lungime cu tot cu toartă. 
Am căptuşit-o cu ţesătură de bumbac în pătrăţele, asortată perfect, şi i-am făcut şi un buzunărel interior de blug.

 

E foarte faină, vă zic eu!
Dacă o doriţi, o puteţi comanda în Magazin 
sau trimiţându-mi un e-mail.

Vă pupăm!
Ella& Co



3 comments :

  1. Daaaa, va descurcati fain cu toatele, sunteti o familie pe cinste! Geanta este foarte frumoasa, la fel si cea pe care mi-ai facut-o mie. Sper sa-si gaseasca repede "mamica" care sa se bucure de ea.
    Spor la lucru in continuare intregii echipe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, Ina!
      Pupici din partea echipei "Rachetă". Avem echipăăăăă, avem valoareeeee! :)))
      Şi tu faci meştereli tare faine zilele astea. Am văzut eu!

      Delete
  2. cat de frumos si arata interiorul!!! Ioana :)

    ReplyDelete