Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 5 April 2015

Bluză- Poncho Asimetrică

De ce bluza-poncho? Pentru că e ceva între cele două. E lejeră ca un poncho, nu are mâneci "tradiţionale" şi e absolut sigur asimetrică.:)
Este tricotată, iar la marginile aşa-ziselor mâneci are bordură croşetată. De asemenea are o bucată croşetată lateral (veţi obeserav în poze despre ce e vorba) precum şi jos, la tiv.
Este foarte chic, foarte şmecheră. Aţi mai văzut anul trecut ceva asemănător, lucrat de mine.

 


 


 Sincer vă spun, am încercat să o pozez pe mine, ca să vedeţi cum arată îmbrăcată, dar toată alergătura aia între peretele ce-mi servea drept decor şi aparatul foto m-a făcut varză. Varză ai ieşit şi pozele.
Apoi mi-am amintit că am una, exact acelaşi "croi", pozată pe Alex. 

 
 ✮Aici✮ puteţi vedea mai multe poze.

Sper să vă placă! Mie-mi cam place!
Pentru comenzi şi mai multe informaţii, mă puteţi contacta prin e-mail,
sau o puteti achizitiona de **aici**.

O săptămână binecuvântată să avem!
ella



No comments :

Post a Comment