Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 29 August 2015

Lene de vară

Oare ăsta să fie motivul? Cred că da.
Se pare că vara mi-e lene să scriu, deși aș avea ce.
Aș fi putut să vă povestesc despre cum a fost la Felix și să vă arăt niște poze frumoase cu nuferi și lotuși.
Aș fi putut să scriu despre țeapa cu pensiunea de trei margarete, margarete care în realitate erau... de plastic, si nu erau mai mult de doua. Sau despre cum mi s-a făcut părul măciucă, pe drumul de întoarcere, când un individ era să intre cu mașina în noi, frontal, cu viteza luminii, pentru că el a vrut să depășească neapărat. Așa a vrut el. Aș fi putut să vă scriu despre multe altele, dar clar, lenea de vară e de vină.
Pff, și-acum aș putea scrie multe. De exemplu, despre cum am schimbat culoarea pereților din bucătărie, după mulți ani, și cum, când am văzut noua culoare, am plâns de parcă a murit cineva sau de parcă vechea culoare n-o să se mai fabrice niciodată și e pierdută pe vecie. Dar despre asta cred că ar fi mai potrivit să discut cu un psiholog... :))))
Aș putea să vă mai scriu că jumătatea mea mă duce din nou la plimbare pentru câteva zile. Primul concediu în doi, după două decenii! Uau, cum sună! Abia aștept!
În rest, îmi bat capul cu de-alde Etsy, DaWanda. Poate-poate iese ceva.
Vă pup!

 

 

 






No comments :

Post a Comment