Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 29 October 2015

Căciulă tricotată și fular croșetat - Set.

Setul este alcătuit dintr-o căciulă tricotată și un fular croșetat.
Firul din care au fost făcute este un fir absolut superb: moale, călduros, foarte plăcut la atingere. Contine 50% lână. Culoarea e adorabilă.
Fularul are doar vreo 3m, are ciucuri lungi, roz, la fel ca și floarea care decorează căciula. Floarea e croșetată din fir gros, e fluffy, veselă, simpatică.
I ♥ it!


 



Vă pup!

4 comments :

  1. Ce-mi place ce vad aici... Numai trei metri, da? ☺
    Te îmbrățișez, drăguța mea!

    ReplyDelete
  2. Da, Ina dragă, numai trei metri, că deja nu mai încăpeam pe canapea de el. :))
    Te pup și mă bucur că-ți place!

    ReplyDelete
  3. Ce combinatie frumoasa de culori! Am remarcat noua semnatura, imi place!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult! Si mie imi place combinatia asta, e asa de vesela! Mi-a fost sugerată, drept să-ți spun. :)
      Semnătura e cam copilăroasă, dar mi-e așa de dor de copilărie în ultima vreme!

      Delete