Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 13 October 2015

Glugă/Guler Gri

Am vrut să renunț.
Am zis ca pot, pur si simplu, vinde toate firele pe care le am, "sculele" și alte instrumente, și să mă apuc de cu totul altceva.
Acum o lună, după zilele alea urâte, am zis ca după ce totul o să treacă, cel puțin două săptămâni n-o să mă ridic din pat si cel putin o luna n-o să lucrez nimic. N-a fost așa. Cred că aș fi înnebunit de-a binelea. I-am fost sincer recunoscătoare lui Dumnezeu că știu să lucrez lucru de mână, că știu să înnod ața, că pot să fac ceva care să-mi umple timpul.
Sincer, am vrut să renunț și pentru că m-am săturat și de oamenii ignoranți, care se așteaptă ca un obiect "făcut de cineva" să aibă același preț cu un obiect din magazin. Păi n-aș lucra cu ața aia scârțâitoare din care-s făcute maaarea majoritate a căciulilor pe care le-am văzut în magazine, nici dacă ar trebui să mă las de meserie.
Sau de oamenii care ne compară pe noi, astea de lucrăm lucru de mână, cu o fabrică. Păi măi nene, eu fac 100 de căciuli pe zi și cumpăr firele cu tona, din China?!! Nuuu! Fals!
Ooo, sau mai sunt duduile acelea care habar n-au, dar habar nu au, adica nici cea mai vagă idee despre "how it's made", dar ele își dau cu părerea despre preț. Păi bine, Frumy, n-ai vrea tu să plătești doar firul, materia primă, și manopera să ți-o fac eu cadou, că tot nu ne cunoaștem...

După această izbucnire, zic ca aș putea să vă arăt ce-am mai lucrat.


Arată minunat pe post de guleraș, protejează gâtul de frig exact ca un fular, și la nevoie, poate fi trasă pe cap, fix ca o căciulă. Ce-ți poți dori mai mult? O, dar este mai mult! Este tricotată dintr-un fir super-fain (70% lână+30%acril), are o margine dantelată, croșetată, tare drăguță, iar într-o parte, i-am pus o floare croșetată, de asemenea, și un năsturel de lemn.
50 lei





Vă pup!

2 comments :

  1. Le-am vazut si pe surorile ei postate mai recent, dar de aceasta m-am indragostit! E preferata mea, incepand cu nuanta firului, acele torsade finute si nu in ultimul rand floricica asortata. Felicitari pentru toate 3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Valentina! Venind de la tine, care esti asa de priceputa, cuvintele de mai sus inseamna mult pentru mine.

      Delete