Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 27 November 2015

Căciulițe "Frățior și surioară"

Nu scăpați așa ușor, doar cu poza de ieri! V-am spus că îmi plac mult
Am revenit cu detalii și cu mai multe poze. Ultimele. Haha!
 
Frățiorul.



Surioara.


 

Sunt croșetate din același fir (lână cu acril) gros și foart moale.
Pe "surioara" am asortat-o cu o fundiță  roz, combinația de gri și roz fiind una dintre preferatele mele.
Căciulița "frățior" am făcut-o cu gri și bleu, și i-am cusut năsturei cu bufnițe.

 

Ar fi ceva să le văd la purtător, dar nu prea cred. Au plecat departe, și de regulă mi-e jenă să le cer oamenilor poze, deși-s curioasă tare! Mă mulțumesc și cu mesajele frumoase. :)
Vă pup!

No comments :

Post a Comment