Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 8 November 2015

Rochita Tricotata "Winter"

N-am mai tricotat de mult o rochita. Să tot fie 2-3 ani, nu stiu exact. Baaaa mințesc! Mi-am făcut mie una, iarna trecută, dar n-am pozat-o, deși am purtat-o mult. N-am simțit nevoia să mă laud cu ea. :-D
Cum a apărut rochița asta: mă informează fiică-mea că are nevoie de rochițe groase și că urmează, curând, să plece în căutarea unora, tricotate chiar. What??? Am roșit de indignare! Noi, în familia asta, pur și simplu nu dăm banii pe rochițe tricotate. Ne facem singure! :)) Așa că, mi-am afundat capul în dulapul cu fire, scotocind frenetic. Am ales niște fire cu 70% lână iar modelul e modelul acestei Glugi/Guler, pentru că mi-a plăcut mult cum a ieșit. Chiar și combinația de culori e aceeași: mov cu alb.

 

Sper să-i vină bine, că dacă nu, am lucrat fix degeaba.

 

E dreaptă, dar mă gândesc că poate fi purtată cu o curea mai lată, o centură ceva. Era super dacă o făceam ușor evezată dar sper să vină bine și așa. Era altă treabă dacă o aveam pe domnișoara mea aici, sa o măsor eu cu mâinile și centimetrul meu, să facem o probă pe parcurs, etc. Așa că... cam am emoții. 
Mai am o rochiță în lucru. Am combinat un fir vișiniu cu unul tărcat. A ieșit interesant. Sper să o termin mâine. 
Vă pup! O săptămână binecuvântată să avem!

2 comments :