Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 13 December 2015

Gata cu munca pe anul ăsta!

O vacanță frumușică, dacă stau să mă gândesc că e doar 13 decembrie, și nu am de gând să mai lucrez până la anul. Mai de mult nici nu îndrăzneam să visez la așa ceva. De cele mai multe ori, de sărbători, eram ruptă de oboseală. Timpuri străvechi. Nu neapărat rele. Acum, privind în urmă, îmi dau seama că erau chiar bune.

Mi-am împodobit casa.
O să fie primul Crăciun fără bunica mea.
M-am forțat ca tocmai în ciuda acestui fapt, să fac să fie totul frumos. Ea ar fi vrut așa.
Așa că, săptămâna ce tocmai s-a încheiat, am spălat și-am decorat, iar spălat, iar decorat. Plus croșetat ultimele căciuli.
Mi-e drag căminul meu, pentru că e plin de amintiri. Aici a crescut Ale. Aici am crescut noi. Aici am plâns și am râs.
cutia o s-o umplu curand. saptamana asta.
O mulțime de mărunțișuri. Nici n-am pozat tot, iar la o parte nu ajung să le iau de unde-s puse. Il astept pe D. sa vina, să mă rezolve.

Fratelui meu i-am promis o căciula ca a Omului de Zăpadă.
O familie fericită.
Eu- bunică.
Nu-i Crăciuniță dar nu contează.
Ea e Crăciuniță. Fără flori.
Oamenii de zapada sunt preferatii mei.
Măcar fulgi de pâslă să avem.
Pe Dumnealui l-am primit. E handmade.
Și amintiri. Multe, multe amintiri.
Preconizez că de săptămâna ce vine o să vă bombardez cu poze cu fursecuri.;)
Vă pup,
ella

6 comments :

  1. Cand o sa fii si tu bunica, o sa-ti faci caciula ca a bunicii de zapada? :p
    Amintirile sunt ca niste margele, le insiram pe ata numai daca sunt frumoase. Sa ne bucuram ca le avem, caci am fi putut sa nu strangem nici de-un inelus, daramite de-un colier.
    Stiu ce zici cu "Timpuri străvechi. Nu neapărat rele. Acum, privind în urmă, îmi dau seama că erau chiar bune." Stiu foarte bine :)
    Vacanta placuta si odihnitoare!

    ReplyDelete
  2. Da, da! Asa caciula o sa-mi fac. Sper doar sa nu fiu si la fel de grasă. :))
    Stii, e ciudat ca uneori amintirile frumoase dor, mai ales dacă gândești că "cu așa ceva n-o sa ma mai întâlnesc niciodată". Dar aici intervine replica mea preferată, la J.R. din Dallas am auzit-o pentru prima data:"Never say never!". Să știi că mi-e dor si de Dallas. :D

    ReplyDelete
  3. M-au incantat omuletii tai de zapada, in special cel primit cadou, e haios!

    In ultima poza esti tu? Semneni foarte bine cu fiica ta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu, in ultima poza, aia cu mâța, e fiica mea când era mică. A apărut cu mâța la mine la muncă și mă implora să o las să o ducă acasă. :)

      Delete
  4. Craciun fericit, Ella, draga! Sa-ti aduca Mosul tot ce-ti doresti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos! Asemenea iti doresc, din tot sufletul!

      Delete