Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 16 October 2016

Ce bine e să fii din Pitești!

Știți, de fapt altă postare era la rând, dar nu m-am putut abține să o scriu pe aceasta mai întâi, pentru că e despre prietenii mei.
Mi-a părut rău când au plecat din țară pentru că ne înțelegeam tare bine, dar iată-i întorși câțiva ani mai târziu, cu idei, entuziasm și dorința de a face lucruri deosebite. Îmi doresc mult de tot să reușească, pentru că merită.
Așadar, vă invit să le vizitați cofetăria dacă sunteți din Pitești sau din împrejurimi, sau dacă doriți să mâncați prăjituri deosebite, făcute din ingrediente naturale (ouă, unt, făină, etc.) nu din înlocuitori. Foile prăjiturilor, blaturile torturilor, totul este făcut și copt în laboratorul propriu. Cremele sunt făcute de la A la Z în laboratorul lor. Știați că majoritatea cofetăriilor nu fac altceva decât să cumpere foi gata făcute, blaturi gata făcute, creme la găleată, și să le asambleze/monteze/decoreze? Ei bine la Chloé e cu totul altfel!
Prăjiturile lor au aromă, au gust și arată minunat. Sunt făcute cu pasiune și dragoste. Cu fiecare prăjitură primiți o bucățică din sufletul lor frumos, plin de speranță, și un gram din energia lor pozitivă.



Era să uit să vă spun despre servire. Servirea e foarte importantă, nu-i așa? Ei bine, ca să vedeți de ce fel de servire veți aveți parte la Chloé, trebuie să mergeți să vedeți. Doar un lucru vă pot spune: veți fi plăcut, plăcut, plăcut surprinși!
Cadrul? Cadrul e îmbietor. Puteți merge să beți o cafea bună de tot, cu prietenele, într-o atmosferă relaxantă și primitoare.


La deschidere. :)

”Venus”- ciocolata alba si zmeura











 Pentru detalii si comenzi îi puteți contacta la numărul de telefon: 0721303068.
Îi găsiți și pe Facebook: AiCi.
Curând o să dau și eu o fugă la Pitești. Îmi aștept jumătatea, și-apoi mergem.
Vă pup cu drag,
Ella


2 comments :


  1. Imi place ce vad acolo si pe tine te cred.Amuzant e ca deja am in vedere cateva astfel de locuri dragute(ceainarii,cafenele,cofetarii) din tara,iar eu sunt la ...Santa.
    P.S. Nu am fost niciodata la Pitesti,sper sa ajungem in viitorul mai apropiat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu am fost in Pitesti pana acum, dar urmeaza. :)

      Delete