Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 20 January 2017

Hello!

Hello!
Mai jos, eu și noua mea siluetă de după sărbători.
Ei bine, poate nu chiar, dar nici prea departe nu-s. 😜


 Am în laptop, dar mai ales in telefon, o grămăjoară bună cu tot felul de poze frumoase pe care îmi face plăcere să le răsfoiesc pentru că mă relaxează. Una dintre ele e cea de mai sus. Am o slăbiciune pentru poze. Și pentru culori. Uneori îmi vine să mă îmbrac ca un papagal, dar mă abțin. Nu-mi plac hainele de iarna pentru că cele mai multe (ale mele) sunt inchise la culoare, stratul exterior cel puțin. Aveam un fular tricotat în culorile curcubeului care-mi înveselea fâșul negru, dar l-am uitat pe undeva. Îmi potolesc setea de culoare croșetând chestiuțe colorate. Zilele astea croșetez fluturași. Seara mai exact, că peste zi mă îndeletnicesc mai mult cu treburi studențești în perioada asta.
Mi-e dor de primăvară, ca nouă tuturor în mijlocul iernii. Am despodobit între timp. Era și vremea, nu? Am mai lăsat o steluță în geamul de la bucătărie și niște omuleți de zăpadă/suport de lumânare. N-au ce rău să facă. Iar pe Itsy Bitsy, radioul, acolo încă se mai difuzează cântece de iarnă.
Fără nicio altă introducere: luni am examen la mate. Să-mi țineți pumnii! :)

Vă las și câteva cuvinte frumoase, de suflet.
" Dumnezeu, care a facut lumea si tot ce este in ea, este Domnul cerului si al pamantului si nu locuieste in temple facute de maini.
 El nu este slujit de maini omenesti, ca si cand ar avea trebuinta de ceva, El, care da tuturor viata, suflarea si toate lucrurile.
 El a facut ca toti oamenii, iesiti dintr-unul singur, sa locuiasca pe toata fata pamantului; le-a asezat anumite vremuri si a pus anumite hotare locuintei lor,
 ca ei sa caute pe Dumnezeu si sa se sileasca sa-L gaseasca bajbaind, macar ca nu este departe de fiecare din noi.
 Caci in El avem viata, miscarea si fiinta, dupa cum au zis si unii din poetii vostri: "Suntem din neamul Lui…"
(Faptele Apostolilor)

Vă pup cu drag!

6 comments :

  1. Te inteleg ca iti vine sa te imbraci ca un papagal, ca si eu la fel, nu stiu ce m-a apucat ca n-am fost mereu la fel. Bineinteles ca nici eu nu pun in practica, dar doar suspin dupa haine super colorate. Ieri, spre exemplu, a venit in vizita o pustoica la fii-mea mica, si avea niste ghete galbene cu multe desene pe ele, ziceai ca-s facute din afise de filme, ce m-am mai extaziat in fata lor! I-am zis ca mi-as cumpara si eu unele. A zambit si m-a privit un pic ciudat :) Dar pe bune ca mi-as cumpara, ca erau pline de personalitate. Bine, mi-ar fi greu sa le asortez, dar asta e partea a doua...
    Luni dimineata o sa ma gandesc la tine, iti tin pumnii, bafta multa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca nu-s singura! :))
      Eu astept primavara ca sa o fac lata. Mi-am luat niste rochite de la House of Art,pe care le-am gasit la reducere, că mai colorat si inflorat de atat nu se poate! :)) Acolo in general au chestii colorate. Abia astept sa le port!
      La incaltaminte am mers pe principiul "o culoare care sa mearga la orice", in ultimii ani, dar sper ca balerinii din primavara asta sa nu mai fie nici bej, nici crem nici negri. Poate-mi iau unu rosu si unu verde. :)) Glumesc!
      Nu stiu nici eu ce-i cu pofta asta de culoare. Poate groaza de negru, purtat obligatoriu. :(
      Multumesc ca-mi tii pumnii! Abia astept sa treaca!

      Delete
  2. Si mie imi place sa ma imbrac colorat. Toate accesoriile mele de iarna sunt in culori vii, noroc ca restul hainelor sunt in culori neutre. Am un fir in toate culorile curcubeului si tare imi doresc sa lucrez altceva din el decat sosete, ca sa ma pot bucura de nuantele lui.

    Maine iti tin pumnii pentru examenul la mate.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu vreau fir in culorile curcubeului! Chiar zilele astea am vazut, pe blogul Laurei, esarfa ei in culorile curcubeului. Poate imi spui si mie de unde sa-mi cumpar. :)
      Multumesc ca-mi tii pumnii! E primul. Mai am numa' 4. :)))

      Delete
  3. Nu tin pumnii ,nu( energiile fizice si psihice ale celui sustinut interfereaza cu starea emotionala a sustinatorului ,creandu-se un blocaj care va influenta negativ rezultatul).A tine pumnii cuiva e la fel de rau cu a ne fi mila de cineva,ori a spune "saracul! ".
    Mai bine sa uram succes,sau chiar bafta(ca in viata e nevoie si de ea).
    De primavara imi e dor,pentru ca imi place verdele,tot ce inseamna primavara,de soare nu mai zic.Dar...

    E bine ca iti doresti culoare.
    Imi place "noua silueta",mult de tot.E o acrobata extrem de talentata :).
    Deci ,mult succes in ceea ce ti-ai propus si sa ai incredere in fortele proprii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci, Mikaela!
      A trecut! A fost binisor. Era mai binisor daca-mi dadeam seama de cat de repede trece timpul. Ultima problema am facut-o la foc automat, n-am mai verificat-o, sper sa fie bine. Penultima, tot pe fuga, si doar pe jumatate. La restul sper sa nu fi gresit. Sunt culmea! Tot timpul mi se intampla sa zic, de exemplu, 2 si sa scriu 3, sau sa zic in gand tot, si sa scriu incomplet. Stii ce era sa fac de emotii? sa pun -infinit la dreapta si +infinit la stanga! Axa OX pe verticala! OMG! Noroc ca am observat la timp! :O
      Până miercuri aflu rezultatul... :(

      Delete