Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 31 January 2018

Pauză

Acum că am văzut că pot scrie, fără prea mari probleme, postări și de pe telefon, am luat o scurtă pauză ca să vă arăt asta:


Narcisele mele!
Îmi vine să le pozez toată ziua, atât mi-s de dragi.


În altă ordine de idei, cineva a trecut pe aici si a lăsat un mesaj tare urât la postarea mea de Crăciun,  pe care evident nu l-am publicat. Un anonim. Adica un nimeni. De ce ar face cineva ceva așa de urât? Vi s-a întâmplat vreodată? 

Gata pauza! Inapoi la cursuri...
Vă pup!

22 comments :

  1. Narciseeeeee!!!Ah, florile mele preferate!!!:)
    Sa ne bucuram de primavara, cat despre oamenii urati, ce putem face?este problema lor,dumneavoastra straduiti-va sa fiti buna si bineplacuta inaintea lui Dumnezeu!
    Va imbratisez, am intrat de drag sa vad daca ati mai postat ceva:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vă îmbrățișez cu drag și eu! ❤❤❤

      Delete
  2. Nu te necaji pentru asta.
    Spor la invatat si succes in toate! Zile infloritoare! C.H.

    ReplyDelete
  3. La noi au iesit din pamant narcisele, dar nu sunt înflorite. Doar ghiocei!
    Ale tale sunt superbe!
    Eu una nu am patit asa ceva nici pe blogul care l-am avut inainte, dar buruieni sunt peste tot! Acum, daca nu ma însel, poti din setarile blogului sa repingi anonimi.
    Mult success la învatat! Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La noi e pământul înghețat bocnă! Nici vorbă de ghiocei... şi mi-e un dor de Primăvară!!!
      Te pup, Ella!

      Delete
  4. Bine ca nu l-ai publicat. Nici nu trebuie bagat in seama. Neantul e destinatia acestui gen de comentarii.
    Frumoase narcisele. Sa-ti bucure sufletul!

    ReplyDelete
  5. Sunt minunate narcisele galbene, ca niste stelute:).
    Da si mie mi a scris cineva ceva asaade urat si de violent pe blogul de adoptiia a inceput spunandu mi *cucoana*. Nu l am publicat dar nici sters, nici nu stiu de ce;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu l-am şters. L-am marcat ca "spam" și-l mai las acolo o vreme, să se hodinească... 😕

      Delete
  6. Spor in toate! ADORABILE NARCISE!

    ReplyDelete
  7. Ce frumoase suuunt.
    Cu primul drum in oras am sa caut si eu..poate poate am noroc
    O zi frumoasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc! 😘
      O să găsești sigur, prin supermarket-uri.😊

      Delete
  8. deja ai narcise ? minunate !!!
    nu te necăji !
    să ai spor în toate !
    pupic !

    ReplyDelete
  9. Mulțumesc!
    Daaa, le-am luat de la supermarket, in ghiveci. Am si zambile dar nu au inflorit inca. 😘
    Te pup si eu cu drag! ❤️️❤️️❤️️

    ReplyDelete
  10. nu te amara, mai sunt si oameni care nu se pot bucura de nimic si incearca sa-i traga inapoi si pe altii... sterge si uita! nu se merita!

    ReplyDelete
  11. iti comentasem acum 2 luni dar vad ca a disparut comentariul.
    Voiam sa iti zic ca si eu am primit comentarii urate. Le-am sters, sunt linistita si impacata cu deciziile mele, o data expusa pe net raman in public.

    Hai, tu continua sa ramai asa minunata cum te stim!

    ReplyDelete