Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 6 April 2011

Galben si maro

    N-am inspiratie azi nici măcar pentru a găsi un titlu potrivit. Galben si maro. Nici măcar corect nu e, pentru că acolo e şi puţin gri... Pulover bărbătesc? Am folosit deja titlul ăsta de câteva ori. Ok, si ce te faci daca altceva nu tricotezi decât pulovere bărbăteşti? Maaaaamăăăă ce mai bat câmpii!!! :)) Vremea e de vină.
  Deci, din grabă, am uitat să fac fotografii individuale pentru mâneci, spate, faţă. M-am grăbit să-l termin, totul a mers ok dar dupaia cât timp mi-a luat să  fac toate părţile şi să le asamblez atât mi-a luat şi să fac banda de la gât şi să o cos, că n-am făcut numai una. Nuuuu! Deci, cum a fost: mai întâi am făcut-o maro. Aşa am zis eu că ar arăta mai interesant si ar fi mai chic dar când s-a îmbrăcat proprietarul cu ea am crezut că mă prăpădesc de râs. Arăta de parcă purta un sutien enorm, galben peste un pulover maro. Ce rău îmi pare că n-am pozat pentru că chiar era foarte amuzant. Mi-am dat seama că nu-mi pot trimite omul în lume îmbrăcat astfel. Am desfăcut totul, am refăcut banda, am făcut-o galbenă, i-am tras şi două dunguliţe gri care nu stiu dacă erau musai dar nici rău nu arată, apoi m-am chinuit să o cos.E prima dată când fac anchior si bandă dublă şi m-am chinuit puţin, mi-a luat ceva timp, cred că a ieşit destul de bine dar degrabă nu mai fac :D
      Să ilustrăm acum:











       Manechinul meu preferat dormea la ora desfăşurării şedinţei foto. Dacă între timp îl prind dispus sa facă poze o sa mai suplimentez numărul de imagini :P
   Numai bine vă doresc!
ell@

4 comments :

  1. Ella, this is beautiful work! The colors are lovely.

    ReplyDelete
  2. Thank you so much, Carla!

    ReplyDelete
  3. THANK YOU FOR VISITE!!!!
    YOUR BLOG IS SHOW!!!!
    KISSES, TATHY

    ReplyDelete