Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 16 April 2011

My first granny square!! Hip Hip Hooray!! --- continuare ---

     Dupa ce am invatat sa fac "granny square" trebuie sa marturisesc ca nu ma pot opri din a le croseta. In primul si primul rand e grozav de relaxant sa le faci si judecand dupa numarul de grannys pe care le-am facut in ultima vreme se vede treaba ca am avut nevoie de multa relaxare... Eh, decat un pachet de tigari pe zi, mai bine o duzina de grannys pe zi si este si mai ieftin.
Un alt avantaj al crosetatului inafara de faptul ca e relaxant e si faptul ca e silentios... daaa... In vreme ce la masina de tricotat nu pot lucra dupa o anumita ora pentru ca deranjez vecinii fiind "galagioasa" cu croseta pot lucra cat de tarziu vreau eu pentru ca e silentioasa. :D
 
      Din primele patratele am facut o straita smechera pe care intentionam sa o daruiesc de Paste plina cu dulciuri dar am daruit-o mai devreme cu o saptamana. Nu se compara cu "bijuteriile" crosetate pe care le-am vazut prin alte parti dar e un inceput si ăsta...










     Apoi am facut alte patratele mai mari din niste ata pe care am cumparat-o la un pret foarte bun dar care nu merge la masina de tricotat pentru ca e prea groasa. Din acestea as vrea sa fac o patura si sper sa am si rabdare sa o fac. Cu aproximatie mi-ar trebui cam 30 de patrate iar eu am deabea 8 sau 9. Deci, pana de Craciun sa speram ca o sa avem o patura noua. :D






ar fi o patura vesela si calduroasa...

     Apoi am mai facut o chestiuţă pentru masa de bucatarie. Mi-ar fi placut sa fie mai mare dar s-a terminat ata mai repede decat am vrut.



       Acum trebuie sa gasesc ceva fire mai deosebite pentru niste bratari. Ceva idei de unde se pot cumpara fire deosebite?? I'm waiting for sugestions ;;)
  
Dumnezeu să vă ocrotească paşii!

ell@

No comments :

Post a Comment