Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 10 September 2011

Botoşei "Mary Jane"

    Sunt atâ de încântată de modelul acesta de botoşei încât viitoarea pereche o să fie pentru mine. Poate o să fac şi pentru mine şi pentru Alex şi o să-i purtăm de sărbători. Dăm gata colindătorii! ;)) Dap, ştiu că pentru unii e prea devreme să se gândească la sărbători dar pentru mine nu-i. În fond şi la urma urmei cât mai este? 3 luni. La viteza cu care zboară timpul putem spune că nu mâine, da' poimâine-i Crăciunul.
   Lăsând divagaţiile la o parte, vă prezint cea mai simpatică pereche de botoşei pe care am fost în stare să o croşetez vreodată.






Lungimea tălpii e de cca 13,5 cm. Drept să vă spun nu ştiu la ce vârstă se potrivesc dar metoda măsurătorii e cea mai sigură: se ia lăbuţa micuţei, se lipeşte o riglă de talpă şi se constată... Ceva de genul ăsta :D














     Atât de multe poze le-am făcut încât cu greu am putut să aleg doar patru.  Mi-s dragi şi mă gândesc că orice fetiţă ar fi încântată să-i poarte. Eu aş fi... :D
     Vă pup cu drag şi vă doresc un weekend vesel ca botoşeii mei! 
ell@

No comments :

Post a Comment