Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 14 September 2011

Set suport pahare/căni/whatever CoLoRaT

       Hello! Ce mai faceţi? Care mai e treaba? Todo bien? Me? Hmmm...so-so, but let's hope for the best!
       În seara asta am de gând să mă laud cu un set de suporturi de pahare - din nou- la care pe lângă cele 6 suporturi de căni/pahare am adăugat şi un suport pentru zaharniţă, în cazul în care vă beţi ceaiul cu zahăr. Spre deosebire de cel din macrame, acesta este plin de culoare, vesel şi mai puţin pretenţios.




Suportul pentru pahar/cană/whatever are diametrul de 10cm iar cel pentru zaharniţă de 16cm.





suportul pentru zaharniţă are un rând în plus



Mai întâi abrevierile:

PA- punct alunecat
OL- ochi de lănţişor; (exemplu 5-OL = 5 ochiuri de lanţ)
PS- picioruş simplu
PD- picioruş dublu

Let's do it!

Începem cu un lănţişor format din 6 ochiuri de care le unim cu un PA pentru a forma un cerc.

Rând1: -3-OL (se considera ca fiind 1 PD)
            - 11 PD în cerc
           - unim cu al treilea OL din cele 3-OL printr-un PA, pentru a închide cercul.

Rând2: -1 OL, un PS în acelaşi ochi
              * 6-OL, PS in următorul PD* se repetă de 10 ori ce este scris între steluţe, apoi, 3-OL, unim cercul printr-un PD legat de primul PS.

Rând3: - 1 OL, PS în spaţiul format PD din rândul anterior, 3-OL, * PS în următorul spaţiu format de 6-OL din rândul anterior, 3-OL, repetă de la * unim cercul printr-un PA în primul PS al rândului.

Rând4: 1-OL, 4-PS în fiecare din următoarele spaţii formate de 3-OL din rândul anterior. Unim cu PA.

Rând5: 1-OL, PS în PA din rândul anterior, 4-OL, * PS între următoarele două 4-PS grupuri din rândul anterior, 4-OL, repetă de la * unim cu PA

Rând6: 1-OL, 5-PS în fiecare spaţiu format de 4-OL din rândul anterior, roată, încheiem cu PA în 1-OL de la începurul rândului.

Rândul7: 1-OL, PS în PA din rândul anterior, 5-OL, * PS intre următoarele două grupuri de 5-PS din rândul anterior, 5-OL, repetă de la *

Rândul8: 1-OL, 6-PS în fiecare spaţiu format de 5-OL din rândul anterior. Unim cu primul PS din rând printr-un PA.

Gata!

Sper că cât de cât se înţelege ceva. Dacă nu, nu mă înjuraţi, îmi spuneţi doar şi încerc să mai explic o dată. Dacă tot "nu", atunci mă las de meserie!




Dumnezeu să vă binecuvânteze!
ell@

    

4 comments :

  1. super,felicitari.

    ReplyDelete
  2. Multumesc, whoever you are! :)

    ReplyDelete
  3. Ce frumoase sunt! Eu acum învăț să croșetez, dar ma tot uit pe site-urile străine. Mă bucur să găsesc ceva explicat pe înțelesul tuturor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc!
      Mă bucur dacă postarea mea ți-a fost de folos.
      Sunt familiarizată cu termenii din engleza, pentru ca asa am invatat sa crosetez, si mi s-a parut putin ciudat cand a trebuit sa explic in romana. :)

      Delete