Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 29 September 2011

Pălărie croşetată "Bertha"

     Am croşetat trei pălărioare în ultima vreme în culori şi forme diferite. Le-am şi pozat dar pe când să le botez ...sfătuieşte-te dacă ai cu cine! Consiliera mea era la şcoală ocupată cu testele iniţiale, probabil. Aşa că a trebuit să mă descurc singură şi m-am descurcat şi eu cum am putut. Deci, astăzi v-o prezint pe Bertha:



    Această pălărioară drăguţă, moale, confortabilă, cu iz romantic, a fost botezată după papagaliţa noastră Bertha. Are şi ea câteva pene gri dar asta n-are nici o legătură cu pălăria, pur şi simplu pe ea mi-au picat ochii în timp ce încercam să găsesc un nume...
Este impodobită cu o floare mare, mov, croşetată, şi este prevăzută de asemenea cu un şnur cu ajutorul căruia o puteţi încreţi mai tare (strâmta).
Circumferinta este de cca. 54-55 cm, dar se întinde şi mai mult pentru că este elastică.
Este uşor de asortat având o culoare neutră, un gri plăcut.
Produs handmade 100%.

Click Aici :) sau MyShop dacă doriţi mai multe informaţii sau pentru a plasa o comandă.







Dacă vă place blogul meu şi ce vedeţi aici (sau chiar şi dacă nu vă place :P) mi-aţi face o mare favoare dacă m-aţi ajuta să-l promovez distribuindu-l pe FaceBook. Thanks in advance! (-:
Drept răsplată (tot în avans) vă spun un banc:

O tânără la spovedanie:
- Părinte, eu...
- Ştiu, fiica mea, ce ai făcut, că suntem prieteni pe Facebook, am văzut poze, am citit ce ai scris pe perete... Mi-a fost destul.
- Şi ce trebuie să fac ca să fiu iertată, părinte?
- Să dai like la 10 mănăstiri.

Ok? Thaaaank youuuu!
Numai bine!
ell@ 


No comments :

Post a Comment