Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 27 October 2013

Glugi şi gluguţe - 1/2

Mi-am zis că e vremea să vă mai arăt câte ceva din ce-am lucrat, în principal gluguţe.
Cele mai multe dintre ele nu mai sunt disponibile, dar pot fi refăcute.
Unele au fost pozate pe capul lu' şefa :D, altele pe capul lui şefa ai mică...

Tocmai mi-am dat seama că sunt prea multe pentru o singură postare, şi ca să evităm formarea unei postări-cârnat, le vom împărţi în două.

Aceasta se numeşte "Brăduleţ, brăduţ drăguţ", cum altfel? Este tricotată din fir tip mohair, foarte groasă şi pufoasă. Are marginea de jos croşetată, şi o floare mare, croşetată, aplicată lateral.

 


 Aceasta este tricotată din acril şi lână. Firul este vopsit în mai multe culori pastelate, predominând nuanţele de verde, cred...
Floarea este mare şi frumoasă.


Gluguţa roz este tricotată dintr-un amestec de lână şi acril. Multă lână, puţin acril.
Este tare călduroasă şi moale, şi mai ales, tare-tare simpatică.


În episodul de mâine vă arăt altele trei
Cred că nu v-am arătat nici gulerul gri. E superb!

Vă pup!
ella

Love is the answer...

No comments :

Post a Comment