Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Thursday 17 October 2013

Guler- Glugă Tricotat

Un articol extrem de practic si confortabil, tricotat in culorile toamnei, dintr-un minunat fir care are in combinatie lanita si acril. Este calduroasa, si repet, foarte practica.
Daca iti este frig o porti pe cap, daca ti-e cald sau intri undeva, intr-un magazin de exemplu, o dai jos, fara sa te chinui sa o indesi in poseta sau sa risti sa o uiti pe undeva, o transformi pur si simplu in guler.
Marginea crosetata, dantelata, se aseaza foarte frumos in jurul gatului, pe decolteu.
Are intr-o parte o floricica frumoasa, crosetata, verde.

Pozele sunt "tunate" la maxim, să nu ne facem iluzii... Mi-am plasticat faţa mai ceva ca Barbie, nu de alta dar gluga e prea frumoasă ca să-i stric eu aspectul. ;)

 


Lucrurile s-au mai liniştit pe-aici, sau poate că sunt eu doar fericită pentru că mi-a venit tovarăşa acasă.
Mâine, dacă dă Domnul puţin soare, vom face poze frumoase noi două.
Acestea sunt făcute înainte să înceapă "absurditatea absurdităţilor", când încă mai aveam chef de lucru.
E tare-tare bine să fie casa mai populată. Mai uiţi de rele...

Vă pup şi vă îmbrăţişez!
ella

4 comments :

  1. wow, dar ce frumoasa esti, ella! tunate sau nu, pozele n-aveau cum sa iasa atat de bine daca baza nu era foarte frumoasa, deci inca o data wow!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci frumos, Cristina! Eşti tu prea bună şi drăguţă...

      Delete
  2. E frumos si gulerul, e frumoasa si gluga :) Si mie mi se pare la fel, e tare bine sa fie toti ai casei acasa. Numai bine, Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, Ina! Mă bucur ca-ţi plac ambele.
      Numai bine şi ţie, şi-un weekend călduţ!

      Delete