Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 29 October 2013

Seturi Croşetate: "Rosalie" şi "Fulguşor"

Setul "Rosalie" este compus dintr-o băscuţă croşetată roz şi un fular circular, care se înfăşoară de două ori în jurul gâtului. Fularul e şi el croşetat. Îmi pare rău că nici prin cap nu mi-a trecut să-l pozez şi desfăcut pentru că e foarte, foarte frumos. Floarea de la băscuţă este, de asemenea, croşetată, dintr-un fir tip mohair, iar în centru are un stras roz.



Fulguşor este ca şi croi la fel cu Rosalie, dar pe altă culoare. Firul este o lecuţă mai subţire parcă.
Năsturelul din centrul florii mi l-a adus Alex de la Cluj. E tare frumos, pe suprafaţa lui fiind lipite multe, multe, multe străsuleţe (adică stras la diminutiv, plural. Dacă cuvântul nu există, e problema lui. Există acum. Tocmai l-am scris! :D)


Luaţi aminte la fineţea tenului meu lipsit complet de riduri... Nici măcar riduri de expresie nu mai am. Parcă n-am plâns sau râs în viaţa mea. Ever! Normal că e făcătură! :))

Nu ştiu dacă aţi observat, dar în partea dreaptă-sus a blogului am o rubricuţă "Versetul zilei". Sunt versete din Biblie. Mie îmi prinde tare bine să le citesc. Chiar dacă n-am treabă pe blog, intru să văd ce verset e în ziua respectivă. De multe ori m-au încurajat şi "mi s-au potrivit" sau "s-au potrivit" situaţiei în care mă aflam la un moment dat.
Azi spre exemplu versetul este:

"El este Stânca; lucrările Lui sunt desăvârşite, căci toate căile Lui sunt drepte; El este un Dumnezeu credincios şi fără nedreptate, El este drept şi curat." Deuteronomul 32:4

"...credincios şi fără nedreptate...", "drept şi curat"
Am toată încrederea că nedreptatea ce se desfăşoară lunile acestea sub ochii noştri, sub nasul nostru, absurditatea-absurditaţilor, nu va rămâne nepedepsită...

Vă pup cu drag,
ella

2 comments :

  1. Ella, great kits! In the photo I see your face in the first place, not knitted crochet things. It's amazing! It's not as your daughter with photos.

    ReplyDelete
  2. Thank you very much, Anna! :)

    ReplyDelete