Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Sunday 22 February 2015

Beculeţe, tortuleţe şi nişte gânduri răzleţe.

Wow! Vorbesc în rime (vezi titlul).
Am avut două săptămâni minunate, după care mă simt ca şi cum aş fi fost in vacanta, la spa, şi aş fi făcut şaptişpe mii de terapii. Da, da. Corect! Ati ghicit! A fost Alex acasă în vacanţă.
A fost aşa de bine!
A fost ca pe vremuri. Au fost din nou 3 tacâmuri la masă, au fost din nou poveşti până la ceas târziu de noapte, hlizeli cu gura până la urechi, filme peste filme, plimbări, pupături şi îmbrăţişări.

Până la urmă am coborât chiar şi beculeţele din pod.
Un şirag de beculeţe împodobeşte frigiderul, iar altul unul dintre dulapurile din camera lui Alex. :))

Am încheiat vacanţa noastră cu un tortuleţ. Poate că e tortuleţul ce l-am fi mâncat de Revelion, dacă am fi fost împreună. Nu mă pricep la ornat, dar a fost tare bun: ciocolată cu ciocolată cu ciocolată.

Vai, cum mai aştept vacanţa de Paşte, şi cum mă mai bucur că-i place acasă, că vine cu drag şi că îi pare rău când pleacă (nu că n-ar uita imediat ce ajunge înapoi).
Acum, că a plecat deja, seara asta e destul de ciudată. E prea multă linişte. Şi parcă nu-i destulă lumină în casă.




O săptămână binecuvântată să avem!
ella

4 comments :

  1. Ce frumos!!! Deci ați avut propriul vostru Revelion, ce original! Nici nu mi-e greu să-mi imaginez bucuria din casa voastră. Și nici lipsa de lumina de acum. Dar hai ca nu mai e mult pana la vacanta următoare, imediat zboară timpul. Poate intre timp mai faci ceva fustițe ca să-ți ții minte ocupata și și ca sa gătești fată frumoasă de Paște.
    Săptămâna ușoară sa ai, dragă Ella!

    ReplyDelete
  2. Draga mea Ina, până la vacanţa următoare sunt 7 săptămâni, atent numărate. :))
    Lucrează Ela, lucrează, dar cam fără chef. :D
    Te pup, fericito cu 2 copii la-ndemână!

    ReplyDelete
  3. Lasă, draga mea, că este bine că îi trece dorul cum ajunge la locul ei de-acum, că altfel ar suferi. Mai greu este de noi, părinţii, pe care ne ţine continuu dorul de ei. Eu mai am ceva vreme până va pleca puiul de acasă, dar am un stil grozav de a anticipa lucrurile şi a mă îngrijora de ele, lucru ce î-l disperă pe soţul meu.Aşi avut zile frumoase, trec repede cele 7 săptămâni şi iar ţi se umple casa de bucurie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, draga mea, dar deja nu mai sunt 7 saptamani, sunt doar 5 saptamani jumate! :))
      Ma bucur mult de tot ca s-a acomodat si ca ii este bine. Mai grele sunt primele zile dupa ce pleaca, dup-aia intra totul in normal si la noi, acasa.
      Te pup cu drag!

      Delete