Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 13 February 2015

Pulover - Short Preview

Aşa cum vă spuneam, aşa am făcut: m-am apucat de tricotat un pulover pentru D.
Spatele şi faţa le-am făcut relativ repede, dar mânecile... Mânecile îmi dau bătaie de cap.
Am făcut doar una, şi am făcut-o ridicol de largă, de-a dreptul bufantă! Apoi, colac peste pupăză, maşina a început s-o ia razna DIN NOU.
Nu care cumva să vă cumpăraţi maşină de tricotat din România, pentru că, fără doar şi poate, veţi regreta, exact aşa cum regret eu acum.
Bucăţele din faţă şi din spate, care, totuşi, au ieşit drăguţ:


Puloverul este lucrat în două nuanţe de albastru. Mie în poze mi-a ieşit gri, habar n-am de ce. :))


Fix cu acest model mi-am făcut o rochiţă din lâniţă, lungă până la genunchi, cu guler înalt şi mânecă lungă. E foarte foarte călduroasă şi foarte comodă. O port la colanţi. Sau peste blugi. :D


Şi firul acesta este tot lână, dar în amestec cu acril. O să fie călduros. La mâneci o să inversez culorile, o să fie albastru închis pe fundal albastru deschis, ca să-mi ajungă firul. Albastru deschis am mai mult.

Ca să vă spun adevărul adevărat, am scris postarea asta mai mult ca să am motiv să vă "lichesc" aici o melodie frumoasă. Am descoperit-o în seara asta, şi mi-a plăcut aşa de mult încât mi-am zis că e prea frumoasă ca s-o ţin doar pentru mine. ;)


"Why worry, there should be laughter after pain
There should be sunshine after rain
These things have always been the same
So, why worry now?"

Vă pup!


8 comments :

  1. frumos, frumos.
    si melodia imi placu, chiar daca o stiam de multa vreme, dar mi-a trezit asa, un fel de nostalgii dupa niste timpuri care au fost mai bune.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si pe mine mă apucase dorul de nişte muzică bună. Nu vezi? În ultima vreme sar dintr-un dor în altul: de vacanta, de ai mei, de muzică, de anii tineretii, şamd. :D

      Delete
  2. Ella, tu esti avansata in folosirea masinii de tricotat! Faci si fair issle! Poti sami zici ce marca la masina ai? Te intreb, pt k nu cunosc romance care sa aiba masina, si tare miar place sa discut pe acest subiect :) Spor mare, ca manute de aur ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, dar chiar nu cred că trebuie să fii avansat ca să faci "fair isle".
      Masina mea e o chinezărie, copie după Silver Reed. Ca orice chinezărie, face figuri.
      Am nevoie de o componenta nouă pentru ea, şi l-am contactat pe nenea de unde am cumpărat-o... Nenea n-a mai răspuns nici la telefon, nici la e-mailuri, şi nu înţelegeam de ce. Am contactat nişte chinezi, că-s fată descurcăreaţă :D, iar ei mi-au spus că modelul acesta nu se mai fabrică, deci ciu-ciu piese pentru ea.
      Mi-am luat ţeapă... Amu când oi mai avea bani, oi cumpăra alta de pe eBay, aşa cum trebuia să fac de la bun început, una la mâna a doua, dar de la mama ei.
      Mai sunt românce care au maşină de tricotat, ştiu sigur că am văzut asta pe un forum, dar nu mai ştiu care. Poate 7 pitici.
      Spor la lucru şi ţie! :)

      Delete
  3. Melodia e faina si imi place mult Dire Straits.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu eram în căutare, pe YouTube, după "Your lates trick" şi am dat peste asta. Evident nu sunt cel mai mare fac Dire Straits :D

      Delete
  4. Foarte frumos modelul .Imi plac rochitele purtate peste colanti,sunt tineresti.

    ReplyDelete