Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 27 July 2018

Aniversare la Castelul Corvinilor 🏰

          După ce am sărbătorit nunta de argint... separat, în țări diferite, fiecare în țara în care avea treabă în momentul respectiv, anul acesta am reușit să „ținem aproape”, de aniversarea noastră. Era planificat să sărbătorim la telefon și anul acesta, dar uite că se mai întâmplă și lucruri faine, și am reușit să fim împreună!
O parte din zi am petrecut-o la Castelul Corvinilor. N-am mai vizitat de mult vreun castel și mi-a plăcut, mi-am amintit de excursiile făcute cu școala și de excursiile în care o duceam pe A. când era mică. Aaa, m-am bucurat și de avantajele studenției, și am plătit bilet cu reducere! :))
Am făcut câteva pozici, și-am zis să vi le arăt și vouă, poate o să vă facă plăcere.

 

 















 Vă pup!

2 comments :

  1. Nunta de argint??? Woooow! Felicitari, Ella!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc! Nici nu știu cum a zburat timpul...

      Delete