Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Wednesday 18 July 2018

Adio, Duli!

          Încă o persoană care și-a găsit sfârșitul în măruntaiele pământului, în mina Lupeni.
Dimineață când am auzit știrea la televizor și, mai ales, când am auzit că are 42 de ani, mi s-a strâns stomacul. Mă gândeam că trebuie să îl cunosc pentru că e din generația mea. Știam că poate fi oricine, dar nu mă gândeam la el.
          Duli. Cel mai bun prieten al fiicei lui. De multe ori l-am admirat pentru asta. Te uitai la ei și vedeai doi prieteni. Nu știu cum o să facă față veștii. Are doar 14 ani.
Zilele trecute mă uitam la pozele lor de la mare. Ultimul concediu.
Mesajul de adio, scris de soția lui pe Facebook, îți rupe inima.
          Dragii mei, să știți, nimic nu s-a schimbat din ziua AIA de coșmar. Nimic! Oamenii muncesc la fel și mor la fel.
          Dacă atunci când ne erau copiii mici ne rugam să nu se închidă mina și ne era frică că se închide și că n-o să ne descurcăm, acum îmi doresc din tot sufletul să se închidă odată! Ne descurcăm noi și fără ea...

Pauza de masă.






2 comments :

  1. Dumnezeu sa il odihneasca. Multa putere familiei greu incercate!

    ReplyDelete
  2. Dumnezeu sa-l odihneasca!
    E cumplit pentru cei ramasi in urma lui.

    ReplyDelete