Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Monday 29 July 2019

Colțișor de Rai

       Haideți să vă mai arăt un loc frumos de la mine de-acasă!
Nu e fix-fix în orașul meu, dar e tot în Valea Jiului. Avem o mulțime de locuri frumoase aici! Din punctul ăsta de vedere suntem din plin binecuvântați.
Nu a fost o ieșire îndelung plănuită, ci mai degrabă una stabilită ad hoc. Ne era dor să mergem și mi-am dat seama cât de rar am ieșit în ultima vreme și cât de mult timp a trecut, când am văzut că nu mai știu ce să iau  și ce nu, sau cu ce să mă îmbrac. Bine-nțeles că am uitat să luăm sare! Asta e greșeală de începător! :)))





Puțin despre poza de mai jos...
După ce ne-a făcut mai multe fotografii, frate-mio vine cu aparatul foto, să mi le arate...
- No, sunt bune?
- Băăăăi, arăt ca o văcuță trântită în lanul de porumb!! :O
- Păi eu am vrut să îți zic, dar dacă așa îți place...
- Da' eu credeam că arăt ca o sirenă, gen Ariel... :)))

        După asta mi-am corectat postura și a ieșit pozica de mai jos: nici Ariel da' nici Ferdinand!

Cu mama



 




Sunt niște pensiuni draguțe în zonă, dacă sunteți interesați.
Locația: Valea de Pești

A se consemna că am adunat tot gunoiul, al nostru și chiar și al altora. Obiceiul ăsta (de a aduna și gunoiul altora) l-am căpătat de la fratele meu care întotdeauna când merge prin pădure culege, pe lângă bureți, peturile, dozele, și tot ce-i mai iese în cale.
Poze cu mititeii nu pun, să nu care cumva să vă ispitesc. Poate sunteți la cură. :))

CAM ASA CEVA... :))

1 comment :