Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Saturday 1 April 2017

Copiii spun lucruri trăznite?

Copiii spun lucruri trăznite? Cu siguranță copiii spun lucruri trăznite, dar adulții fac lucruri trăznite. O fi ceva cu vârsta asta de 40+. La 30 e super, la mine așa a fost. Parcă atunci m-am dezmeticit și mi-am zis: „Ia stai așa! Sunt adult! Chiar că sunt! Adică dacă nu la 30, atunci când? ” A fost super. La 30 am pus picioru-n prag! :)) Apoi, către 40, m-am blegit din nou. Te mai pocnesc și niște necazuri drept în moalele capului, și ești gata. Apoi la 40 te gândești (eu am făcut-o): "Opaaa, e posibil ca viitorul să nu aibă lungimea trecutului, iar ăștia 40 s-ar putea să nu se dubleze. Și, te-apuci să faci ce n-ai apucat în prima jumătate și încă se mai poate: eu m-am apucat de școală, o prietenă s-a apucat de făcut copii, alta de airobic, ba mai mult, am zis că merg și eu cu ea, celorlalte nu știu ce le coace mintea dar sigur coc ele ceva... Evit să mă gândesc la realizările primei perioade că mă apucă depresia. Poate o fi finalul mai încununat de succes. :)))
Whatever!
Să vă arăt o viitoare brățară:


Mărgeluțele sunt transparente și se vede firul prin ele, mai exact prin cele albe. Prima dată am înșirat mărgelele pe un fir crem și am început să lucrez, dar am desfăcut pentru că nu-mi plăcea că brățara ieșea verde cu crem. Teoretic n-ar arăta rău, dar în realitate nu era frumos. Am transferat mărgelele pe un fir alb și după aceea mi-a plăcut. Amu, la ora la care scriu postarea, e gata deja. Dar n-am încheietoare. Adică am, dar am comandat și altele și aștept să sosească colețelul, ca să văd cum arată cele noi.

 

Voi ce mai faceți? Ceva interesant de împărtășit de la schimbările de prefix? 😋
Vă pup!

2 comments :

  1. Pai eu cred ca abia cand incepi sa faci lucruri trasnite te-ai trezit,si poti sa te lauzi ca traiesti .:))
    Dar ,lumea s-a schimbat,acum un numar de ani daca faceai plozi la 40-50 erai nebuna,in cel mai bun caz "mama eroina"(nu si ocolita de gura lumii).Valabil in cazul studiilor,dar si al unor hobby-uri(aerobic,role ..).
    Eu am un regret,ca n-am facut parkour (am aterizat prea devreme).:))Acum,ma gandesc,grasa nu-s,sportiva is,daca as sti sigur ca se mai poate acum,zau ca m-as apuca.:)))))))Si mai am in plan bungee jumping,asta il vreau realizabil.:))
    Daca ma intrebi pe mine, imi plac dintotdeauna lucrurile 'trasnite',eu sunt genul spiridus.:))
    P.S.
    Recunosti ca e mai bine mai trasnit,adevarat? :))
    Mie imi place mai mult verdele cu alb decat rosul cu alb(desi rosu -alb e o asociere cat se poate de reusita).



    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu până nu de mult îmi doream să sar cu parașuta sau cu parapanta, dar m-am potolit. Acum cel mai extrem sport pe care îl practic e croșetarea unei brățări cu opt culori diferite. :)) M-am lenevit!
      Măi, la parkour nu m-aș fi gândit. Asta da trăzneală! :))

      Delete