Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Friday 7 April 2017

Curcubeu. 🌈


     Astăzi la noi a nins toată ziua. A nins ca în basme, cu fulgi mari și pufoși. A nins și cu soare. Vedeam cum se apropie câte un nor de zăpadă, cum se rostogolește pe coastă în jos ca un val de ceață și cum din el se desprind roiuri- roiuri de fulgi (coasta aia de tot v-o pun eu în postări toamna, iarna, primăvara, și mă mândresc cu ea cât e de frumoasă, de parcă eu am făcut-o!).
A fost minunat! Eu pe ninsoare nu mă pot supăra. Un curcubeu a lipsit ca vremea să fie maxim de ciudată, și cum nu a fost, am făcut eu unul din mărgele.


Brățăruca, că asta este, are 8 culori. Mi-a dat ceva bătaie de cap să înșir margelutele pe fir fiind atat de multe culori, dar am reusit cu succes, însemnând că n-am greșit deloc. Hoorey! 😋

Poate fi purtată cu partea pe care predomină albastru, în exterior, așa cum se poate vedea în poza de mai jos sau...


sau cu partea unde predomină roșul, ca în poza de mai jos.


Cu alte cuvinte, este o brățară cu două fețe. Sau fățarnică? 😕 Nuuu! E o brățărucă veselă și frumoasă, ca o zi de vară după ploaie, când iese curcubeul, ciripesc păsărelele, strălucește soarele în bălți, asfaltul miroase a ploaie, râmele ies la plajă și copiii la joacă.


Închizătoarea e culoarea bronzului și e cu inimiuțe. 💗💙💚💜💝💕.

 


Eu sper să vă placă.
În altă ordine de idei, m-am apucat să-mi fac o bluză. Am făcut spatele și cam atât. Acum mă tot uit către el și mă simt vinovată că tot amân să-l termin. N-am ce face, nu mă pot lăsa de mărgelit! 
Vă pup cu drag!
Ella.

No comments :

Post a Comment