Psalmul 118:24

Aceasta este ziua pe care a făcut-o Domnul: să ne bucurăm şi să ne veselim în ea!
Psalmul 118:24

Tuesday 22 March 2011

My first granny square!! Hip Hip Hooray!!

    Căutând bloguri despre tricotaje şi lucru de mână în general, am găsit o multime de bloguri despre croşetat si am rămas mută de uimire când am văzut ce pot face unii (femei şi bărbaţi deopotrivă) cu o croşetă si niste aţă. Efectiv nici măcar nu mi-am imaginat ca se pot face atât de multe lucruri minunate( brăţări, poşete, jucării, mărţişoare, etc, etc, etc) şi că sunt oameni atît de talentaţi si de indemânatici si cu o creativitate ieşită din comun. Îmi place să croşetez, dar ştiu foarte putine lucruri să fac cu croşeta. Inafară de niste borduri decorative simple pentru tricotajele mele si flori ( pentru care la un moment dat am facut o adevarat pasiune, ca sa nu-i zic obsesie :D ) nu stiu face mare lucru. Aşa mare poftă de croşetat mi s-a făcut văzând toate minunăţiile alea încât m-am hotărât sa-mi abandonez puţin maşina de tricotat, deşi am multe proiecte în aşteptare (las' să aştepte!), si m-am pus pe căutat pe youtube filmulete din categoria "how to". Ştiam că foarte popular e "granny square" (nu din snobism folosesc denumirea din lb. engleză, pur şi simplu nu ştiu cum se numeşte în română) deoarece cu ajutorul lui se pot face pături, şaluri, genţi si... cine mai ştie câte...
Deci, am găsit un filmulet foarte clar, cu explicatii clare( o sa-l inserez in post), si uite asa m-am pricopsit cu o noua pasiune: sa crosetez patratele colorate. De muuuult de tot n-am mai facut ceva atât de relaxant. Nu pot să cred cât de relaxant poate fi să stai cocoţat în vârful patului înconjurat de gheme colorate si să înnozi la aţă. Nici nu-mi vine să mai fac altceva ;)) Când o să mă satur de făcut pătrăţele o să trec la pasul următor şi o să învăţ să le asamblez. Unele guri rele spun că acum o să umplu casa cu ele :)) Oameni invidiosi!!!























     Va urma...












No comments :

Post a Comment